طرح کارت ویزیت فروشگاه برنج و حبوبات

شناسه مطلب : 435670
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :46 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/08/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت فروشگاه حبوبات و برنج

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در حوزه فروش حبوبات می‌تواند نقش بسیار مهمی در جلب مشتریان و توسعه کسب و کار داشته باشد. ابتدا، تبلیغات به عنوان یک ابزار برجسته برای معرفی محصولات، تخفیفات و خدمات فروش حبوبات فعالیت کرده و به مخاطبان این اطلاعات را منتقل می‌کند. از طریق رسانه‌های مختلف مانند رادیو، تلویزیون، اینترنت یا پوسترهای تبلیغاتی، می‌توان به دسترسی به گروه‌های مختلف مشتریان پرداخت.

همچنین، چاپ کارت ویزیت به عنوان یک ابزار شخصی سازی شده، می‌تواند ارتباط مستقیم با مشتریان را تقویت کند. این کارت ویزیت حاوی اطلاعات تماس، آدرس فروشگاه، و نام برند می‌شود و با ترکیب با طراحی جذاب و اطلاعات دقیق، می‌تواند به عنوان یک وسیله موثر برای ایجاد ارتباط با مشتریان و تشویق آن‌ها به بازدید از فروشگاه حبوبات فعالیت کند.

در نهایت، ترکیب تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌تواند به ایجاد یک هویت برند قوی برای فروش حبوبات کمک کند. این هویت برند باعث شناخت و تمایز فروشگاه از رقبا می‌شود و به مشتریان یک تجربه خرید متفاوت و بهتر ارائه می‌دهد.

در طراحی لایه باز کارت ویزیت حبوبات فروشی با زمینه قهوه‌ای و عکس حبوبات، انتخاب رنگ قهوه‌ای به عنوان پس‌زمینه می‌تواند به طراحی یک هویت گرافیکی گرم و دلنشین برای فروش حبوبات کمک کند. رنگ قهوه‌ای به عنوان یک رنگ طبیعی و گرم، با حس گرمای خاک و تنوع حبوبات هماهنگی دارد و مشتریان را به محیط دلنشین فروشگاه جلب می‌کند.

در این طراحی، افزودن عکس حبوبات به کارت ویزیت ابزاری برجسته است تا به مشتریان تصویری واضح از محصولات و مواردی که فروشگاه ارائه می‌دهد، ارائه شود. این تصویر قادر است جلب توجه مشتریان را به سمت تنوع و کیفیت حبوبات معرفی کند و به آن‌ها انگیزه بیشتری برای خرید از این فروشگاه بدهد.

در طراحی لایه باز، اطلاعات اساسی مانند نام و لوگوی فروشگاه، آدرس، شماره تماس، وب‌سایت و اطلاعات شبکه‌های اجتماعی با دقت درج می‌شوند. استفاده از فونت‌ها و طرح‌هایی که با هویت و محیط فروشگاه هماهنگی دارند، اطلاعات را قابل خواندن و جذاب می‌کند.

اهمیت لایه باز در این طراحی این است که افراد می‌توانند به سادگی محتوای مورد نظر را ویرایش کرده و به تغییرات در زمان پاسخ دهند. این امکان به فروشگاه حبوبات این اجازه را می‌دهد که با توجه به نیازها و تغییرات در فصول مختلف، کارت ویزیت خود را به‌روز کند و با مشتریان ارتباط پایداری ایجاد کند.

طرح کارت ویزیت فروشگاه برنج، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت فروشگاه برنج

طرح کارت ویزیت فروشگاه برنج شامل: عکس باکیفیت حبوبات ، برنج، عکس با کیفیت انواع حبوبات، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت عمودی و دورو)، جهت بازاریابی و تبلیغات گسترده تر در استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

کارت ویزیت لایه باز فروشگاه برنج، طرح فروشگاه برنج، عکس باکیفیت کیسه برنج، برنج، عکس با کیفیت برنج ایرانی، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه برنج و حبوبات

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                              PSD

رنگ:                                 قهوه ای

سایز:                                46 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت فروشگاه برنج و حبوبات
  • همنشینی مناسب رنگ قهوه ای و طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت 
  • استفاده از نام تجاری شرکت به عنوان برند در یک طرف کارت ویزیت و توضیحات و اطلاعات تماس در سمت دیگر کارت ویزیت 
  • استفاده از عکس با کیفیت حبوبات در طراحی کارت ویزیت

برنج , دانلود کارت ویزیت برنج فروشی , حبوبات , کارت ویزیت فروشگاه برنج و حبوبات , کارت ویزیت فروشگاه برنج , طرح کارت ویزیت برنج فروشی , کارت ویزیت psd , برنج و حبوبات , کارت ویزیت خواروبار فروشی , کارت ویزیت , شالی , کارت ویزیت مواد غذایی , فروشگاه برنج و حبوبات , طرح برنج فروشی , کارت ویزیت فروشگاه , کارت ویزیت برنج فروشی , فروشگاه برنج ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325