طرح بنر شیشه اتومبیل

درباره شغل فروشگاه شیشه اتومبیل


شیشه اتومبیل جزو لاینفک و قطعه جدانشدنی از اتومبیل است، شیشه اتومبیل این قطعه هنری و کارامد در اوایل تولید اتومبیل همراه همیشگی وسایل نقلیه بشر بوده و هست و هر ساله در ممالک اروپایی از پیشرفت قابل ملاحضه ای برخوردار می شود.
در کشور عزیزمان ایران تولید و کیفیت شیشه اتومبیل از پیشرفت خوبی برخوردار است و امیدواریم این روند سرعت بیشتری بخود بگیرد تا جایی که به دارندگان اتومبیلهای وارداتی، نصب شیشه ایرانی را پیشنهاد می دهیم.

فروشگاه های شیشه اتومبیل با فروش این شیشه ها، و یا تعمیر و ترمیم شیشه های ماشین به اتومبیل های که قصد تعویض و یا ترمیم شیشه ماشین خود را دارند در بازار فعالیت می کنند.

فروشگاه شیشه اتومبیل همانند دیگر شغل های موجود، نیاز به تبلیغات و بازرایابی دارند. تیم پارس گرافیک تلاش کرده با استفاده از طرح های شیک و کاربردی همکاران صنعت چاپ را برای چاپ بنر شیشه اتومبیل تا حدود زیادی مرتفع نماید.


 


ویژگی طرح های بنر شیشه اتومبیل


از آنجایی که فروشگاه شیشه اتومبیل مربوط به خدمات خودرو می باشد، در طراحی بنر های این دسته، از شیپ ها و لایه های مرتبط با این شغل و رنگبندی خاص استفاده شده و به دلیل تلاش برای رعایت اصول طراحی، از فضای فانتزی دوری شده که پرستیژ مربوط به این شغل حفظ شود.


این دسته بندی شامل طرح های بنر مرتبط با مجموعه شیشه اتومبیل می شود. در این دسته بندی تمامی طرح های بنر به صورت کاملا اختصاصی مربوط به تیم طراحان پارس گرافیک بوده و حقوق آن به صورت کامل مربوط به پارس گرافیک می شود.


 


مشخصات کلی طرح های بنر شیشه اتومبیل


تمامی بنر های طراحی شده در این شغل چه به صورت افقی با رزولوشن 72 و در ابعاد 120*300 سانتی متر می باشند. طرح های بنر شیشه اتومبیل با پسوند psd بوده به این معنی که این طرح ها کاملا لایه باز بوده و کاربران می توانند این طرح ها را به صورت دلخواه خود در نرم افزار فتوشاپ (Adobe Photoshop) ویرایش نمایند.


ضمنا دقت کنید به دلیل استفاده از عناصر و المان های متفاوت در طراحی بنر ها حجم تمامی طرح ها متفاوت می باشد.