طرح بنر آموزش اسکیت

درباره شغل آموزش اسکیت


اکثر ما آدم ها به دنبال هیجانی می باشیم که به دور از مشغله های کاری و فعالیت های روزانه مان بتونه خستگی هایمان را از بین ببرد و هر ورزشی که بتواند این ویژگی را برای ما به ارمغان اورد سریعا به دنبالش خواهیم رفت. از سال های بسیار دور خیلی از افراد در تلاش بوده اند تا وسیله ای برای تفریح و سرگرمی انسان اختراع کنند که باعث لذت بردن و رفع خستگی افراد شود.
با گذشت زمان ورزش اسکیت در سراسر دنیا به وجود امد و در همان ابتدا افراد زیادی جذب این ورزش مهیج و هیجانی شدند. آسان راه رفتن، حرکت کردن یا لیز خوردن در سطح زمین از جمله هیجاناتی می باشد که هر کس از دیر باز خواهان آن بوده و با ورزش اسکیت این خواسته مهیا شده است. واژه ورزش اسکیت در لغت به معنای سر خوردن روی یک سطح خشک می باشد. در این ورزش با پوشیدن کفش های مخصوص به راحتی می توانید روی زمین بازی کرده و لیز بخورید.







آموزش اسکیت همانند دیگر شغل های موجود، نیاز به تبلیغات و بازرایابی دارند. تیم پارس گرافیک تلاش کرده با استفاده از طرح های شیک و کاربردی همکاران صنعت چاپ را برای چاپ بنر آموزش اسکیت تا حدود زیادی مرتفع نماید.







 


ویژگی طرح های بنر آموزش اسکیت


از آنجایی که آموزش اسکیت مربوط به مشاغل ورزشی می باشد، در طراحی بنر های این دسته، از شیپ ها و لایه های مرتبط با این شغل و رنگبندی خاص استفاده شده و به دلیل تلاش برای رعایت اصول طراحی، از فضای صنعتی دوری شده که پرستیژ مربوط به این شغل حفظ شود.


این دسته بندی شامل طرح های بنر مرتبط با مجموعه آموزش اسکیت می شود. در این دسته بندی تمامی طرح های بنر به صورت کاملا اختصاصی مربوط به تیم طراحان پارس گرافیک بوده و حقوق آن به صورت کامل مربوط به پارس گرافیک می شود.


 


مشخصات کلی طرح های بنر آموزش اسکیت


تمامی بنر طراحی شده در این شغل به صورت افقی و با رزولوشن 72 و در ابعاد 120*300 سانتی متر می باشند. طرح های بنر آموزش اسکیت با پسوند psd بوده به این معنی که این طرح ها کاملا لایه باز بوده و کاربران می توانند این طرح ها را به صورت دلخواه خود در نرم افزار فتوشاپ (Adobe Photoshop) ویرایش نمایند.


ضمنا دقت کنید به دلیل استفاده از عناصر و المان های متفاوت در طراحی بنر ها حجم تمامی طرح ها متفاوت می باشد.