طرح بنر خدمات نرم افزاری

درباره شغل خدمات نرم افزاری




 امروزه نرم افزارهای رایانه ای به صورت گسترده متداول بوده و تصور رایانه ها بدون نرم افزار ها غیر ممکن است و بدون نرم افزارها امکان استفاده از رایانه بدین سهولت وجود نخواهد داشت.


خدمات نرم افزاری به دسته ای از مشاغل مرتبط با کامپیوتر و تجهیزات جانبی کامپیوتر اطلاق می شود که در آن به بررسی و رفع مشکلات رایانه ای ، ارتقاء و بروزرسانی نرم افزارها و گاها در کنار آن فروش لوازم جانبی و قطعات کامپیوتر  پرداخته می شود.


با گسترش سیستم های رایانه ای در منازل و به سبب آن نیاز به بررسی و برطرف نمودن مشکلات مختلف نرم افزاری و سخت افزاری این شغل به یکی از مهمترین شاخه های پایه ای  علوم کامپیوتر تبدیل شده است .









خدمات نرم افزاری همانند دیگر شغل های موجود، نیاز به تبلیغات و بازرایابی دارند. تیم پارس گرافیک تلاش کرده با استفاده از طرح های شیک و کاربردی همکاران صنعت چاپ را برای چاپ بنر خدمات نرم افزاری تا حدود زیادی مرتفع نماید.







 


ویژگی طرح های بنر خدمات نرم افزاری


از آنجایی که خدمات نرم افزاری مربوط به فناوری و ارتباطات می باشد، در طراحی بنر های این دسته، از شیپ ها و لایه های مرتبط با این شغل و رنگبندی خاص و تجاری استفاده شده و به دلیل تلاش برای رعایت اصول طراحی، از فضای صنعتی دوری شده که پرستیژ مربوط به این شغل حفظ شود.


این دسته بندی شامل طرح های بنر مرتبط با مجموعه خدمات نرم افزاری می شود. در این دسته بندی تمامی طرح های بنر به صورت کاملا اختصاصی مربوط به تیم طراحان پارس گرافیک بوده و حقوق آن به صورت کامل مربوط به پارس گرافیک می شود.


 


مشخصات کلی طرح های بنر خدمات نرم افزاری


تمامی کارت های ویزیت طراحی شده در این شغل چه به صورت افقی و چه به صورت عمودی با رزولوشن 72 و در ابعاد 120 در 300 سانتی متر می باشند. طرح های بنر خدمات نرم افزاری با پسوند psd بوده به این معنی که این طرح ها کاملا لایه باز بوده و کاربران می توانند این طرح ها را به صورت دلخواه خود در نرم افزار فتوشاپ (Adobe Photoshop) ویرایش نمایند.


ضمنا دقت کنید به دلیل استفاده از عناصر و المان های متفاوت در طراحی بنر ها حجم تمامی طرح ها متفاوت می باشد.