طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه ترشی و مربا

شناسه مطلب : 420026
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :13 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/18
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت فروشگاه ترشی

ترشی فروشی یکی از شغل‌هایی است که در آن بازاریابی و تبلیغات مهمی برای جذب مشتریان دارد. در این شغل، تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌تواند تاثیر قابل توجهی در رشد کسب و کار داشته باشد. در ادامه، به توضیح تاثیر تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در فروشگاه ترشی می‌پردازیم:

  1. جذب مشتری: تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌تواند به جذب مشتری جدید کمک کند. اگر کارت ویزیت شما زیبا و حرفه‌ای طراحی شده باشد، مشتریان جدید به شما رجوع می‌کنند.

  2. حفظ مشتریان: تبلیغات و چاپ کارت ویزیت نه تنها به جذب مشتری جدید کمک می‌کند، بلکه می‌تواند کمک کند تا مشتریان فعلی شما را حفظ کنید. با ارسال کارت ویزیت خود به مشتریان، آنها در خاطر داشته باشند که همیشه می‌توانند به شما رجوع کنند.

  3. ایجاد اعتماد: چاپ کارت ویزیت با طراحی حرفه‌ای و جذاب، اعتماد مشتریان به کسب و کار شما را افزایش می‌دهد. هنگامی که کارت ویزیت شما زیبا و حرفه‌ای طراحی شده باشد، مشتریان شما می‌توانند از کیفیت ترشی‌های شما اطمینان پیدا کنند.

  4. ارتقای شناخت برند: تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌تواند به ارتقای شناخت برند شما کمک کند.

علاوه بر تاثیر مستقیم کارت ویزیت در تبلیغات، یکی از مزایای آن افزایش اعتماد مشتری به کسب و کار است. زمانی که مشتریان یک کارت ویزیت با طراحی حرفه‌ای و مناسب دریافت می‌کنند، آنها به راحتی می‌توانند از اعتبار بیشتری برای کسب و کار مطمئن باشند. همچنین، با توجه به این که ترشی جزء محصولات خوراکی است، یک کارت ویزیت زیبا و مناسب می‌تواند به عنوان عامل اصلی جذب مشتریان بیشتر برای فروشگاه ترشی عمل کند.

همچنین، تاثیرات مثبت تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در فروشگاه ترشی را نباید فقط به محدوده فروش کالاها و جذب مشتریان نسبت داد. این تبلیغات می‌توانند در بهبود نظام ارتباطی بین کسب و کار و مشتریان نقش مهمی داشته باشند. با کمک کارت ویزیت، مشتریان می‌توانند بدون دغدغه از آخرین محصولات و خدمات فروشگاه ترشی مطلع شوند و در صورت لزوم با کسب و کار تماس بگیرند.

در نهایت، مزیت دیگر تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در فروشگاه ترشی، افزایش شناخت کسب و کار و توسعه شبکه روابط با دیگر کسب و کارها و فروشگاه‌ها است. این کارت ویزیت می‌تواند در جلب توجه تامین‌کنندگان جدید، افزایش تقاضای کالاهای خاص و بهبود نام و شهرت کسب و کار کمک کند. به همین دلیل، طراحی یک کارت ویزیت حرفه‌ای و مناسب برای فروشگاه ترشی می‌تواند.

 

طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه ترشیجات، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت فروشگاه ترشیجات

طرح کارت ویزیت فروشگاه ترشی شامل: عکس با کیفیت شیشه ترشی، عکس با کیفیت شیشه مربا ، عکس دوربری شده شیشه ترشیجات، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

کارت ویزیت لایه باز فروشگاه ترشی، کارت ویزیت فروشگاه ترشیجات، تصویر با کیفیت شیشه ترشی، تصویر با کیفیت مربا ، تصویر دوربری شده شیشه ترشیجات، لیبل و شیپ های کاربردی، عکس با کیفیت، 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت فروشگاه ترشی 

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                صورتی ، قرمز

سایز:                               13 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه ترشی 
  • همنشینی مناسب رنگ های استفاده شده و طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از تصویر باکیفیت و دوربری شده شیشه ترشی و مربا که مناسب با طرح کارت ویزیت فروشگاه ترشیجات
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت 
  • استفاده از نام تجاری شرکت به عنوان برند در یک طرف کارت ویزیت و توضیحات و اطلاعات تماس در سمت دیگر کارت ویزیت 

ترشیجات , کارت ویزیت مربا , کارت ویزیت فروشگاه ترشی و مربا , تبلیغات ترشی محلی , فروشگاه ترشی و مربا , فروشگاه ترشیجات , ترشی , کارت ویزیت ایرانی , ترشی و مربا , کارت ویزیت ترشی فروشی , طرح کارت ویزیت فروشگاه ترشیجات , کارت ویزیت ترشی خانگی , ترشی فروشی , کارت ویزیت , مربا , کارت ویزیت فروشگاه ترشیجات , کارت ویزیت لایه باز , شیشه ترشی , طرح کارت ویزیت ترشی و مربا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325