طرح لایه باز منوی بستنی فروشی

شناسه مطلب : 449374
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
پسوند :PSD
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :80 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/05/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لایه باز منوی بستنی فروشی

طرح لایه باز منوی بستنی فروشی به عنوان ابزاری کارآمد در تبلیغات می‌تواند نقش مهمی در جذب مشتریان و ارتقاء برند ایفا کند.

با استفاده از طرح‌های لایه باز، بستنی فروشی‌ها می‌توانند به راحتی منوی خود را به‌روز کنند و تغییرات فصلی یا افزودن طعم‌های جدید را بدون نیاز به طراحی مجدد کامل اعمال کنند.

این ویژگی به آنها این امکان را می‌دهد که به سرعت و با هزینه کم، منوهای جذاب و متناسب با نیازهای روز را ارائه دهند و تجربه‌ای تازه و متنوع برای مشتریان فراهم کنند.

علاوه بر این، طرح‌های لایه باز منو می‌توانند به‌عنوان ابزاری برای تبلیغات جذاب و مؤثر در فضای داخلی فروشگاه و همچنین در محیط‌های بیرونی استفاده شوند.

با طراحی‌های رنگارنگ و گرافیکی که شامل تصاویری از بستنی‌ها، طعم‌های مختلف و پیشنهادات ویژه است، این منوها می‌توانند توجه مشتریان را جلب کنند و آنها را به انتخاب محصولات مختلف ترغیب نمایند.

استفاده از منوهای بصری جذاب می‌تواند به افزایش فروش و بهبود تجربه مشتریان کمک کند.

در نهایت، طراحی لایه باز منوی بستنی فروشی به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که با صرف هزینه کم و بدون نیاز به تغییرات عمده، تبلیغات و اطلاعات محصول را به‌طور مداوم به‌روز نگه‌دارند.

این نوع طراحی انعطاف‌پذیر به بستنی فروشی‌ها کمک می‌کند تا به راحتی با تغییرات بازار و نیازهای مشتریان هماهنگ شوند و از طریق تبلیغات متنوع و خلاقانه، برند خود را به‌طور مؤثری معرفی کنند.

طرح تراکت بستنی فروشی، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از مغازه ها توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت منو آبمیوه فروشی

طرح تراکت بستنی فروشی شامل:

تصویر آبمیوه و بستنی، بستنی و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح لایه باز تراکت منوی بستنی فروشی و آبمیوه

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سبز

سایز:                                80 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت آبمیوه فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ سبز با طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از تصویر بستنی که مناسب با طرح تراکت لایه باز بستنی فروشی می باشد
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت

تراکت منوی آبمیوه بستنی , آبمیوه فروشی , تراکت آبمیوه سرا , طرح تراکت آبمیوه سرا , منوی آبمیوه فروشی , منوی بستنی فروشی , منوی آبمیوه فروشی , طرح تراکت کافه بستنی , بستنی فروشی , کافه بستنی , منوی آبمیوه سرا , منوی آبمیوه بستنی , بستنی , تراکت رنگی بستنی فروشی , آبمیوه بستنی , تراکتر نگی آبمیوه و بستنی , بستنی فروشی , تراکت لایه باز بستنی فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325