طرح لایه باز بنر تبریک عید نوروز

شناسه مطلب : 441902
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سرمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :81 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر نوروز

عید نوروز، جشنی باستانی در ایران است که به عنوان جشنی از اهمیت فراوانی برخوردار است. این جشن، نمادی از تجدید حیات و آغاز یک دوره جدید در زمانی که طبیعت زندگی می‌بخشد. با آغاز فصل بهار، ایرانیان با آمدن نوروز، از همه جوانب زندگی‌شان شادی و سرور بیان می‌کنند. این جشن، به عنوان یک فرصت برای تجدید همبستگی خانواده‌ها و ارتباط با دوستان و آشنایان نیز شناخته می‌شود.

چاپ بنرها در این روزهای پر شور و شادی، تاثیر قابل توجهی دارد. بنرهای مرتبط با عید نوروز، نه تنها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بلکه به عنوان یک عامل ارتباطی مؤثر محسوب می‌شوند. این بنرها با طراحی‌های زیبا و شاداب، مردم را به شرکت در این جشن دعوت می‌کنند و حس خوبی را در آنها به ارمغان می‌آورند. علاوه بر این، بنرها می‌توانند اطلاعات مربوط به مکان‌ها و زمان برگزاری مراسم‌ها و جشن‌ها را فراهم کنند که به مردم کمک می‌کند تا به راحتی در این جشن‌ها شرکت کنند.

بنابراین، چاپ بنرهای مرتبط با عید نوروز، علاوه بر ایجاد انگیزه و شادمانی در مردم، به بهبود فرآیند اطلاع‌رسانی و ارتباطات مربوط به این جشن مهم و پرطرفدار کمک می‌کند.

طراحی بنر لایه بازی با زمینه سرمه‌ای و تایپوگرافی بهار رحمت، یک فرصت بی‌نظیر برای جلب توجه و جذب مخاطبان در فضای عید نوروز است. این طرح با استفاده از رنگ سرمه‌ای که نمادی از روزهای بهاری و زیبایی طبیعت است، ابتکاری جذاب و زیبا را به تصویر می‌کشد. این رنگ به همراه تایپوگرافی متناسب، احساس تازگی و زندگی‌بخشی را در مخاطبان ایجاد می‌کند.

طراحی این بنر با لایه باز، فرصتی عالی برای انعطاف پذیری در استفاده و تغییرات دلخواه است. هر فردی با توجه به نیازها و موارد مختلف، می‌تواند متن، تصاویر یا رنگ‌های بنر را تغییر دهد و آن را به سلیقه خود و مخاطبانش تطبیق دهد.

تایپوگرافی بهار رحمت با طراحی خاص و منحصر به فرد، احساس صلح، روزنه و امید را به مخاطبان القا می‌کند. این متن، با اشاره به فضیلت و برکت فصل بهار و عید نوروز، ارتباط عمیقی بین مخاطبان و جشن‌های این فصل مهم را تقویت می‌کند.

در نتیجه، طراحی بنر لایه باز عید نوروز با زمینه سرمه‌ای و تایپوگرافی بهار رحمت، یک ابزار بسیار موثر برای جذب توجه مخاطبان و ایجاد ارتباط معنی‌دار با آنهاست.

بنر لایه باز سال نو، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر عید نورزو

طرح بنر عید نوروز شامل:تایپوگرافی بهار رحمت ، ماهی قرمز و سبزه و متن گرامیداشت عید نوروز و ماه رمضان می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر عید نوروز را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر نوروز

ابعاد:                                200در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سرمه ای

سایز:                               81 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر عید نوروز
  • هم نشینی مناسب رنگ سرمه ای در طرح بنر نوروز
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • استفاده از تصویر گل در طراحی بنر
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی بهار رحمت در طرح بنر نوروز

 

 


بنر لایه باز عید نوروز , پوستر عید نوروز , بنر لایه باز عید نوروز , طرح لایه باز بنر نوروز , بنر سال نو , بنر لایه باز نوروز , طرح بنر نوروز , پوستر سال نو , بنر نوروز 1403 , ماهی قرمز , بنر لایه باز نوروز , طرح بنر عید نوروز , بنر لایه باز نوروز 1403 , رهبر , نوروز , سبزه , بنر نوروز , 1403 , طرح بنر لایه باز نوروز , تایپوگرافی بهار رحمت , طرح بنر نوروز 1403 , بنر عید نوروز , عید نوروز , سال نو , نوروز 1403 , طرح بنر سال نو , بنر لایه باز سال نو ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325