کلوچه خرمایی سوغات سیستان

شناسه مطلب : 425987
ابعاد :3577 در 5214 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :7.60 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/04/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت کلوچه خرمایی

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است.

نان خرما یک نوع نان سنتی است که با استفاده از خرما و ترکیبی از آرد و سایر مواد تهیه می‌شود. این نان در مناطقی با تولید خرما و به ویژه در مناطق خاصی مانند خلیج فارس و مناطق گرمسیری، رایج است.

برای تهیه نان خرما، ابتدا خرماها پس از پاکسازی و خرد کردن به عنوان یکی از مواد اصلی نان استفاده می‌شوند. سپس آرد، آب و سایر مواد مانند روغن و نمک به خرما اضافه می‌شوند و تا زمانی که خمیر مناسبی به دست آید، مخلوط می‌شوند.

سپس خمیر نان خرما به شکل صفحه‌ای یا گرد در آورده می‌شود و به یک صفحه نان یا سنگ نان منتقل می‌شود. سپس نان خرما در فر یا روی آتش نیمه آماده می‌شود تا پخته شود. بسته به نوع نان خرما، ممکن است در فر، روی آتش، روی آهن یا سنگ نان پخته شود.

نان خرما دارای طعم شیرین و خمیری است که بر اثر حضور خرما در ترکیب آن به وجود می‌آید. غنی بودن این نان از نظر انرژی، فیبر، مواد معدنی و ویتامین‌ها، آن را به یک منبع غذایی مغذی تبدیل می‌کند.

نان خرما علاوه بر اینکه به عنوان یک منبع انرژی قوی مورد استفاده قرار می‌گیرد، به عنوان یکی از سوغات محبوب در مناطقی که خرما تولید می‌شود، نیز معروف است. در این مناطق، نان خرما به عنوان یکی از خوراکی‌های محلی و سنتی به عنوان غذای اصلی یا همراهی با غذا سرو می‌شود و طعم ویژه‌ای دارد که به تنهایی تجربه مصرفی جالبی است.

 

ویژگی کلوچه خرمایی

نان خرما دارای ویژگی‌های زیر است:

  1. طعم و مزه: نان خرما دارای طعم شیرین و خوشمزه‌ای است که ناشی از حضور خرما در ترکیب آن است. خرما طعم و ارزش غذایی به نان اضافه می‌کند و طعم منحصر به فردی به آن می‌بخشد.

  2. بافت: بافت نان خرما معمولاً نرم و لطیف است. این نان دارای سطحی نرم و داخلی خوشمزه است که در حالت تازه و تازه‌ترین شکل خود بسیار لذیذ است.

  3. تغذیه‌ای: خرما به عنوان یک ماده غذایی غنی و مغذی در ترکیب نان خرما استفاده می‌شود. خرما حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر است که به نان خرما خصوصیت تغذیه‌ای بیشتری می‌بخشد.

  4. ماندگاری: با توجه به استفاده از مواد با کیفیت و ماندگاری خرما، نان خرما دارای ماندگاری مناسبی است. با رعایت شرایط نگهداری مناسب، می‌توان از طراوت و کیفیت نان خرما برای مدت طولانی بهره برد.

نان خرما به عنوان یک شیرینی سنتی و محلی در مناطق مختلف جهان معروف است و به صورت تکه‌ها یا قطعات کوچک سرو می‌شود. این نان در بازارها و فروشگاه‌های محلی در مناطق تولید خرما قابل یافتن است. تجربه مصرف نان خرما می‌تواند به عنوان یک بخش از فرهنگ و ذائقه محلی ارزشمند باشد.

 

مشخصات فنی عکس کلوچه خرمایی

ابعاد:                               3577 در 5214 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                زرد

سایز:                               7.60 مگابایت

 

نکات عکس کلوچه خرمایی

در این عکس از کلوچه خرمایی سوغات سیستان و بلوچستان استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از کلوچه خرمایی سوغات سیستان و بلوچستان استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی سوغات و صنایع دستی سیستان و بلوچستان و غذاهای ایرانی یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 


سوغات سیستان , سوغاتی , کلوچه خرمایی ایرانی , نان خرما , سوغات , کلوچه خرمایی ایرانی , عکس کلوچه خرمایی , تصویر کلوچه خرمایی , کلوچه خرمایی سوغات سیستان و بلوچستان , شیرینی ایرانی , سوغات سیستان و بلوچستان , نان خرمایی , شیرینی , نان خرما , کلوچه خرمایی , کلوچه خرمایی سوغات سیستان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325