سردر عالی قاپو قزوین

شناسه مطلب : 432456
ابعاد :4672 در 7008 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :27.9 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/07/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت سردر عالی قاپو قزوین

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است. 

"سردر عالی قاپو" نیز یکی از جاذبه‌های تاریخی و معماری شهر قزوین در ایران است. این مکان به عنوان "قاپو" نیز شناخته می‌شود. این ساختمان تاریخی در دهه‌های گذشته به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم در قزوین و حتی در کشور ایران شناخته می‌شد.

"سردر عالی قاپو" در واقع یک کاروانسرا است که در دوران صفویه ساخته شده و برای استقرار کاروان‌ها و مسافران مسافرت کننده بین شهرها و راههای تجاری در ایران قدیم به کار می‌رفت. این کاروانسرا دارای معماری زیبا و ویژگی‌های تاریخی است که از جمله آثاری ارزشمند در قزوین به شمار می‌آید.

ویژگی سردر عالی قاپو قزوین

ویژگی‌های سردر عالی قاپو شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. معماری تاریخی: سردر عالی قاپو دارای یک معماری تاریخی و زیبا است که به دوران صفویه باز می‌گردد. از نمای بیرونی آن تا جزئیات داخلی، معماران آن زمان در طراحی این کاروانسرا کوشیدند تا جلالت و شکوهی منحصر به فرد به آن ببخشند.
  2. آثار هنری: درون سردر عالی قاپو زیبایی‌های هنری متعددی وجود دارد. از جمله می‌توان به کاشی‌کاری‌ها، آینه‌کاری‌ها و تزئینات دیگر اشاره کرد که به دیوارها و سقف‌ها افتخار و زیبایی می‌بخشند.
  3. بازدید گردشگری: این کاروانسرا امروزه به عنوان یک مقصد گردشگری مهم در شهر قزوین و ایران مورد توجه بازدیدکنندگان قرار دارد. افراد می‌توانند از زیبایی‌های تاریخی و هنری این مکان لذت ببرند و به دوران‌های گذشته سفر کنند.

 

مشخصات فنی عکس سردر عالی قاپو قزوین

ابعاد:                                4672 در 7008 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای 

سایز:                               27.9 مگابایت

 

نکات عکس سردر عالی قاپو قزوین

در این عکس از سردر عالی قاپو قزوین جاذبه گردشگری خوزستان استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از سردر عالی قاپو قزوین جاذبه گردشگری خوزستان استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی اماکن گردشگری و تاریخی قزوین و تصاویر اماکن گردشگری و تاریخی ایران یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 

 


جاذبه گردشگری قزوین , جاذبه دیدنی قزوین , سردر , اماکن گردشگری ایران , تصویر سردر عالی قاپو قزوین , عالی قاپو قزوین , عالی قاپو , سردر عالی قاپو قزوین , عکس سردر عالی قاپو قزوین , اماکن گردشگری قزوین , سردر عالی قاپو , قزوین , اماکن گردشگری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325