بافت فرسوده ایران

شناسه مطلب : 431709
ابعاد :3648 در 5472 پیکسل
پسوند :JPG
رزولیشن :300
حجم فایل :20.0 مگابایت
تاریخ انتشار : 1402/06/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
پیمان حمیدی پور (عکاس)
عکاس : پیمان حمیدی پور (عکاس)

تصویر با کیفیت بافت فرسوده قزوین

این عکس ایرانی توسط تیم ایران طرح به ثبت رسیده است. 

بافت فرسوده قزوین به عبارت استفاده می‌شود تا به مناطقی اشاره کند که ساختارها و زیرساخت‌های آنها به علت عدم تعمیر و نگهداری مناسب در دوره‌های گذشته و یا عوامل دیگر به فرسودگی و خرابی ناشی از آن منجر شده است. قزوین یکی از شهرهای تاریخی و مهم ایران است و بسیاری از معماری‌ها و ساختارهای تاریخی در این شهر وجود دارد که نیاز به حفظ و نگهداری دارند. 

ویژگی بافت فرسوده قزوین

در زیر به برخی از موارد و عواملی که باعث فرسودگی بافت قزوین شده است، اشاره میشود :

1. سن و تاریخی بودن: قزوین به عنوان یکی از شهرهای با سابقه ایران، دارای ساختارها و بناهای تاریخی متعددی است که تا قبل از تأسیس شهرهای مدرن و صنعتی ساخته شده‌اند. این ساختمان‌ها در طول زمان دچار خرابی و فرسودگی شده‌اند.

2. عدم نگهداری مناسب: عدم توجه به نگهداری و تعمیر منظم ساختمان‌های تاریخی و فرسوده می‌تواند به تدریج به فرسودگی آنها منجر شود. این امر معمولاً به دلیل محدودیت‌های مالی یا عدم توجه مراجع مسئول به این موضوع اتفاق می‌افتد.

3. آلودگی هوا و محیط: قزوین ممکن است با مشکلاتی مانند آلودگی هوا و محیط مواجه باشد که می‌تواند به فرسودگی ساختمان‌ها و مصالح ساختاری آنها منجر شود.

4. افتراق در استفاده از ساختمان‌ها: بعضی از ساختمان‌های تاریخی در قزوین تبدیل به فضاهای مسکونی مدرن یا فروشگاه‌ها شده‌اند، و این تغییرات در استفاده از آنها ممکن است باعث تغییرات ناخواسته در ساختارها شده و به فرسودگی آنها منجر شود.

5. عوامل طبیعی: عواملی مانند زلزله، طوفان، سیلاب و ... می‌توانند به خصوص به ساختمان‌های قدیمی و فرسوده آسیب برسانند و باعث فرسودگی آنها شوند.

 

مشخصات فنی عکس بافت فرسوده قزوین

ابعاد:                               3648 در 5472 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               20.0 مگابایت

 

نکات عکس بافت فرسوده قزوین

در این عکس از بافت فرسوده قزوین جاذبه گردشگری خوزستان استفاده شده است که میتوانید برای مجله ، روزنامه ، و طراحی های مربوط به تصویر استفاده کنید.

در تصویر بالا از بافت فرسوده قزوین جاذبه گردشگری خوزستان استفاده شده است.

شما از این تصویر می توانید برای طراحی اماکن گردشگری و تاریخی قزوین و تصاویر اماکن گردشگری و تاریخی ایران یا دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

شما میتوانید این عکس با کیفیت را از سایت ایران طرح (پارس گرافیک) دانلود کنید.

 

 


منظره قزوین , عکس بافت فرسوده قزوین , اماکن گردشگری , بافت فرسوده قزوین , تصویر بافت فرسوده قزوین , بافت قدیمی , قزوین , جاذبه گردشگری قزوین , اماکن گردشگری قزوین , بافت تاریخی , اماکن گردشگری ایران , جاذبه دیدنی قزوین , بافت فرسوده جاذبه گردشگری قزوین ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325