کارت ویزیت ماشین های اداری

شناسه مطلب : 323943
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سفید سورمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :10 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/06/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت لایه باز فروشگاه ماشین های اداری

موارد کاربرد ماشین های اداری گستره بسیار وسیعی را شامل می شود به طوری که می توان گفت از بین تمام لوازم دیجیتالی، پرکاربردترین دستگاه ها برای کسب و کار ها همین ماشینهای اداری هستند . در مورد لوازم شخصی و خانگی نیز پس از تبلت و موبایل و لپ تاپ و کامپیوتر و تلویزیون، ماشین های اداری پرکاربرد ترین وسایل به شمار می روند.

از انواع ماشین های اداری می توان به دستگاه فتوکپی، اسکنر، فکس و پرینتر اشاره کرد که خود پرینتر به انواع مختلف پرینتر سه بعدی، پرینتر چاپ عکس، پرینتر چاپ کارت، پرینتر لیزری، پرینتر جوهرافشان و پرینتر سوزنی تقسیم می شود. این دستگاه ها اصلی ترین و ضروری ترین ماشین های اداری می باشند که در فروشگاه ها نیز در کنار تجهیزات فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند.

طرح کارت ویزیت فروشگاه ماشین های اداری، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت فروشگاه ماشین های اداری

طرح کارت ویزیت فروشگاه ماشین های اداری شامل: تصویر دوربری شده دستگاه فتوکپی، عکس با کیفیت دستگاه کپی، تصویر با کیفیت ماشین اداری، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت عمودی و دورو)، جهت بازاریابی و تبلیغات گسترده تر در استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

کارت ویزیت فروشگاه ماشین های اداری، کارت ویزیت لایه باز فروشگاه ماشین های اداری، تصویر با کیفیت دستگاه کپی، تصویر با کیفیت ماشین اداری، تصویر دوربری شده دستگاه فتوکپی، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت فروشگاه ماشین های اداری

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سورمه ای، سفید

سایز:                               10 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت ماشین های اداری
  • همنشینی مناسب رنگ های استفاده شده در طرح کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت 
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از تصویر باکیفیت و دوربری شده ذستگاه کپی که مناسب با طرح فروشگاه ماشین های اداری

کارت ویزیت , طرح کارت وزیت ماشین های اداری , ماشین های اداری , فروش ماشین های اداری , کارت ویزیت دفتر فروش ماشین های اداری , کارت ویزیت فروش ماشین های اداری , کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت ایرانی , کارت ویزیت لایه باز ماشین های اداری , طرح لایه باز , کارت ویزیت ماشین های اداری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325