کارت ویزیت فروشگاه پیچ و مهره

شناسه مطلب : 445359
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :37 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید بنر لایه باز فروشگاه پیچ و مهره

کارت ویزیت لایه باز فروشگاه پیچ و مهره

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل فروشگاه پیچ و مهره نقش بسیار مهمی در ایجاد ارتباط موثر با مشتریان و افزایش فروش ایفا می‌کند. کارت ویزیت‌ها به عنوان یکی از ابزارهای سنتی تبلیغات، امکان معرفی سریع و مختصر فروشگاه و محصولات آن را فراهم می‌کنند. با استفاده از طراحی مناسب و اطلاعات تماس کامل، کارت ویزیت‌ها می‌توانند اولین برداشت مثبت را در ذهن مشتریان ایجاد کرده و حس حرفه‌ای بودن و قابل اعتماد بودن فروشگاه را تقویت کنند. این امر به ویژه در شغلی مانند فروش پیچ و مهره که ارتباطات تجاری و صنعتی اهمیت زیادی دارد، بسیار موثر است.

چاپ کارت ویزیت‌ها به فروشگاه‌های پیچ و مهره این امکان را می‌دهد که به طور مستقیم با مشتریان و همکاران خود در ارتباط باشند. کارت ویزیت‌ها معمولاً حاوی اطلاعات مهمی مانند نام فروشگاه، آدرس، شماره تماس، ایمیل و وب‌سایت هستند که به مشتریان کمک می‌کند به راحتی با فروشگاه تماس بگیرند و نیازهای خود را برطرف کنند. همچنین، با ارائه کارت ویزیت به مشتریان و همکاران در نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و ملاقات‌های کاری، فروشگاه می‌تواند شبکه ارتباطی خود را گسترش داده و فرصت‌های تجاری جدیدی را ایجاد کند.

از نظر اقتصادی، چاپ کارت ویزیت یکی از روش‌های مقرون به صرفه و کارآمد برای تبلیغات در شغل فروشگاه پیچ و مهره است. هزینه چاپ کارت ویزیت نسبتاً پایین است و می‌توان آن را در مقادیر بالا تهیه کرد. این کارت‌ها می‌توانند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر در هر زمانی استفاده شوند و مشتریان را به خرید مجدد ترغیب کنند. با توجه به اینکه کارت ویزیت‌ها به راحتی قابل حمل و توزیع هستند، فروشگاه می‌تواند به راحتی نام و نشان خود را در بازار گسترده‌تر کند و در نتیجه، فروش و سودآوری خود را افزایش دهد.

کارت ویزیت پیچ و مهره، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح کارت ویزیت فروشگاه پیچ و مهره

طرح کارت ویزیت پیچ و مهره شامل: عکس با کیفیت پیچ، عکس با کیفیت، پیچ و مهره،لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی کارت ویزیت لایه باز فروشگاه پیچ و مهره

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               37 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت فروشگاه پیچ و مهره
  • همنشینی مناسب رنگ آبی با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی 
  • استفاده از عکس با کیفیت پیچ و مهره که مناسب با کارت ویزیت لایه باز فروشگاه پیچ و مهره می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت

کارت ویزیت ابزار فروشی , کارت ویزیت , کارت ویزیت ایرانی , واشر , مهره , پیچ و مهره فروشی , کارت ویزیت فروشگاه ابزار یراق , ابزار آلات ساختمانی , کارت ویزیت فروشگاه پیچ و مهره , دانلود کارت ویزیت فروشگاه پیچ و مهره , پیچ , کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت ابزار آلات ساختمانی , فروشگاه ابزار یراق , ابزار فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325