کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیک

شناسه مطلب : 434396
ابعاد :6 در 6 سانتی متر
پسوند :PSD
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :24 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/08/03
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیک

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل فروشگاه رینگ و لاستیک نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند. این دو ابزار می‌توانند به نحو قابل توجهی به رشد و موفقیت کسب و کار فروشگاه رینگ و لاستیک کمک کنند.

تبلیغات می‌توانند به شما کمک کنند تا برند و محصولات فروشگاه خود را در بازار به خوبی معرفی کنید. با ایجاد تبلیغات مؤثر در رسانه‌ها، وب‌سایت، رسانه‌های اجتماعی و رویدادهای مرتبط، می‌توانید مشتریان جدید را جذب کرده و اعتبار برند خود را تقویت کنید. اطلاع‌رسانی در مورد نوع و کیفیت رینگ‌ها و لاستیک‌ها، تخفیف‌ها و خدمات مرتبط با اصلاح و نگهداری خودرو، می‌تواند به مشتریان اهمیت ویژه داده شود.

همچنین، کارت ویزیت‌ها نیز نقش مهمی در ارتباط مشتری با فروشگاه دارند. با ارائه کارت ویزیت به مشتریان، اطلاعات تماس و اطلاعات مرتبط با فروشگاه را به آن‌ها ارائه می‌دهید، که می‌تواند به ایجاد ارتباط مستقیم با آن‌ها کمک کند. مشتریان می‌توانند به راحتی با شما تماس بگیرند و سوالات خود را مطرح کنند یا خدمات شما را درخواست کنند.

در کل، تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در فروشگاه رینگ و لاستیک به شما کمک می‌کنند تا به مشتریان پیام دهید، برند خود را تقویت کنید و در بازار رقابتی از رقبا پیشی بگیرید. این ابزارها می‌توانند به کسب و کار شما کمک کنند تا روابط مثبتی با مشتریان بسازد و از افزایش فروش و جذب مشتریان جدید بهره‌برداری کند.

در طراحی کارت ویزیت برای فروشگاه رینگ و لاستیک با زمینه مشکی و زرد و عکس رینگ و لاستیک، می‌توانید یک کارت ویزیت شیک و جلب‌کننده برای تبلیغ فروشگاه خود طراحی کنید. 

  1. زمینه مشکی و زرد جذاب: ترکیب رنگ مشکی و زرد معمولاً جلب‌کننده و شیک است. این ترکیب رنگی می‌تواند نمای کارت ویزیت شما را تازه و جذاب کند.

  2. استفاده از تصویر رینگ و لاستیک با کیفیت بالا: از تصویر با کیفیت بالایی از رینگ‌ها و لاستیک‌هایی که فروش می‌کنید، استفاده کنید. تصویر باید واضح و جذاب باشد تا مشتریان را به جلب کند و احساس اطمینان و کیفیت را ایجاد کند.

  3. اطلاعات اصلی: در بالای کارت ویزیت، نام فروشگاه، لوگو، آدرس، شماره تماس و وب‌سایت شما را به صورت واضح و خوانا بنویسید.

  4. خدمات ارائه شده: در پایین کارت ویزیت، خدمات و محصولات اصلیی که در فروشگاه شما موجود هستند، به صورت مختصر آورده شوند. می‌توانید عنوان‌هایی مثل "رینگ‌های آلومینیومی" و "لاستیک‌های برتر" را درج کنید.

  5. اطلاعات تماس دوم: اطلاعات تماس دوم، مانند شماره تماس مستقیم یا آدرس ایمیل فروشگاه، در پایین کارت ویزیت قرار داده شود تا مشتریان به راحتی تماس بگیرند.

این پنج مورد به شما کمک می‌کنند تا یک کارت ویزیت زیبا و مؤثر برای تبلیغ فروشگاه رینگ و لاستیک خود طراحی کنید. از چاپ با کیفیت و توزیع مناسب کارت ویزیت به مشتریان به صورت منظم اطمینان حاصل کنید تا به بهترین نحو تبلیغات خود را انجام دهید و مشتریان جدید جذب کنید.

کارت ویزیت رینگ و لاستیک ،جهت تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در طرح کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیک 

طرح کارت ویزیت رینگ و لاستیک شامل: تصویر رینگ  و لاستیک ،  بک گراند کاربردی ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

 

 

مشخصات فنی طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیک

ابعاد:                                6 در 6 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی ، زرد

سایز:                               24 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیک
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی و زرد با طرح کارت ویزیت رینگ و لاستیک
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیک

 


طرح psd رینگ و لاستیک , خودو , رینگ , رینگ و لاستیک خودرو , طرح لایه باز , طرح لایه باز رینگ و لاستیک , رینگ لاستیک , لاستیک , psd , تایر , رینگ , لاستیک , طرح لایه باز رینگ خودرو , طرح psd , فروشگاه رینگ و لاستیک , طرح کارت ویزیت رینگ و لاستیک , طرح لایه باز لاستیک خودرو ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325