کارت ویزیت فروشگاه درب و پنجره چند جداره

شناسه مطلب : 430313
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قهوه ای کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :8 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

کارت ویزیت فروشگاه پنجره چند جداره

تاثیر تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل فروش درب ضد سرقت:

1. افزایش اطمینان مشتریان: تبلیغات موثر و چاپ کارت ویزیت به‌عنوان ابزارهای اصلی در ارتباط با مشتریان، به ایجاد اطمینان و اعتماد بین فروشنده و مشتریان کمک می‌کند. در شغل فروش درب ضد سرقت، امنیت و کیفیت محصولات از اهمیت بالایی برخوردارند. تبلیغات با تأکید بر ویژگی‌های امنیتی و عملکرد برتر درب‌های ضد سرقت، مشتریان را قانع می‌کند که خرید از این فروشنده بهترین انتخاب برای تأمین امنیت خانه و محیط زندگی‌شان است.

2. ترویج محصولات با کیفیت: چاپ کارت ویزیت با اطلاعات کامل و جذاب درباره فروشنده و محصولات ارائه شده، می‌تواند به ترویج محصولات با کیفیت کمک کند. اطلاعاتی مثل جزئیات فنی، استانداردها، مواد استفاده شده و تجربه‌ی فروشنده در ارائه درب‌های ضد سرقت، به مشتریان اطمینان می‌دهد که دریافت محصولی با کیفیت و ارزش افزوده خواهند داشت.

3. ایجاد تعامل مستقیم با مشتریان: چاپ کارت ویزیت با شماره تلفن، آدرس و اطلاعات تماس دیگر، به مشتریان امکان برقراری ارتباط مستقیم با فروشنده را می‌دهد. این ارتباط مستقیم، مشتریان را قادر می‌سازد تا سؤالات خود را مطرح کنند، نیازهای خود را تبیین کنند و اطلاعات بیشتری درباره محصولات و خدمات بدست آورند. این تعاملات به سفارش‌گیری دقیق‌تر و بهتر از محصولات منجر می‌شود و در نهایت تجربه خرید مشتری را بهبود می‌بخشد.

به طور خلاصه، تبلیغات مناسب و چاپ کارت ویزیت در شغل فروش درب‌های ضد سرقت به ایجاد اعتماد مشتریان، ترویج محصولات با کیفیت و ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان کمک می‌کند. این ابزارها باعث بهبود فرآیند فروش و افزایش رضایت مشتریان می‌شوند.

طرح کارت ویزیت فروشگاه پنجره چند جداره، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از مغازه ها توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت فروشگاه پنجره چند جداره

طرح کارت ویزیت فروشگاه پنجره چند جداره شامل: بکگراند قهوه ای ، تصویر پنجره ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت فروشگاه درب و پنجره چند جداره

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               8 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات کارت ویزیت فروشگاه  در و پنجره چند جداره
  • همنشینی مناسب رنگ های استفاده شده و طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت فروشگاه پنجره چند جداره
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  •  

پنجره سازی , فروشگاه درب های اتوماتیک , کارت ویزیت کرکره برقی , پنجره دو جداره , کارت ویزیت درب های ضد سرقت , پنجره دو جداره , طرح لایه باز , درب ضد سرقت , طرح کارت ویزیت درب و پنجره , فروشگاه در و پنجره , کارت ویزیت , طرح لایه باز فروشگاه درب اتوماتیک , درب و پنجره , درب های اتوماتیک , درب های ضد سرقت , کرکره برقی , کارت ویزیت پنجره دو جداره , کارت ویزیت لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325