کارت ویزیت فروشگاه درب و پنجره چند جداره

شناسه مطلب : 421629
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :6 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/03
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت فروشگاه پنجره چند جداره

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل درب دو جداره و ضد سرقت تأثیر مهمی دارند. این صنعت، که به طراحی، ساخت و نصب درب‌های دو جداره و ضد سرقت می‌پردازد، نیاز دارد تا به مشتریان خود معرفی شود و قابلیت‌ها و ویژگی‌های محصولات خود را به خوبی به آن‌ها ارائه دهد. در اینجا نقش تبلیغات و چاپ کارت ویزیت برای جذب مشتریان جدید و ارتقای شناخت درب‌های دو جداره و ضد سرقت بسیار حیاتی است.

اولین تأثیر تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل درب دو جداره و ضد سرقت، ایجاد اعتماد و اطمینان مشتریان است. با استفاده از کارت ویزیت‌های طراحی شده حرفه‌ای و جذاب، شرکت‌ها و فروشگاه‌های درب دو جداره و ضد سرقت می‌توانند نشان دهند که فعالیت خود را با استانداردهای بالا و کیفیت برتر انجام می‌دهند. این کارت ویزیت‌ها با نمایش لوگو، اطلاعات تماس و توضیحات کوتاه درباره محصولات و خدمات ارائه شده، اعتماد مشتریان را به برند افزایش می‌دهند.

ثانیاً، تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل درب دو جداره و ضد سرقت به فروشگاه‌ها کمک می‌کنند تا شناخت بیشتری در بازار داشته باشند. با توزیع کارت ویزیت‌ها به مشتریان و جمع‌آوری در مکان‌های عمومی مانند نمایشگاه‌ها و رویدادهای صنعتی، فروشگاه‌ها به طور مستقیم با مخاطبان خود ارتباط برقرار می‌کنند. کارت ویزیت‌ها با نشان دادن تخصص و تجربه در طراحی و نصب درب‌های دو جداره و ضد سرقت، فروشگاه‌ها را از سایر رقبا متمایز می‌کنند و باعث می‌شوند تا در ذهن مشتریان به عنوان یک منبع معتبر و قابل اعتماد در نظر گرفته شوند.

با توجه به این نکات، تبلیغات و چاپ کارت ویزیت به فروشگاه‌های درب دو جداره و ضد سرقت کمک می‌کند تا شناخت و اعتبار خود را در بازار تقویت کنند و به رشد و توسعه کسب و کارشان کمک کنند.

طرح کارت ویزیت فروشگاه پنجره چند جداره، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از مغازه ها توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت فروشگاه پنجره چند جداره

طرح کارت ویزیت فروشگاه پنجره چند جداره شامل: بکگراند آبی ، تصویر پنجره ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت فروشگاه درب و پنجره چند جداره

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               6 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات کارت ویزیت فروشگاه  در و پنجره چند جداره
  • همنشینی مناسب رنگ های استفاده شده و طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت فروشگاه پنجره چند جداره
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  •  

کارت ویزیت , درب و پنجره , فروشگاه درب های اتوماتیک , کارت ویزیت درب های ضد سرقت , طرح لایه باز فروشگاه درب اتوماتیک , کارت ویزیت پنجره دو جداره , کارت ویزیت لایه باز , پنجره دو جداره , طرح کارت ویزیت درب و پنجره , پنجره سازی , درب های ضد سرقت , پنجره دو جداره , طرح لایه باز , فروشگاه در و پنجره , کرکره برقی , کارت ویزیت کرکره برقی , درب ضد سرقت , درب های اتوماتیک ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325