کارت ویزیت فروشگاه اجیل و خشک بار

شناسه مطلب : 439277
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :23 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت فروشگاه آجیل و خشکبار

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در زمینه فروش آجیل، به‌طور چشمگیری تأثیرگذار بر روند کسب و کار این صنعت می‌باشند. ابتدا، تبلیغات می‌توانند به صاحبان آجیل فروشی کمک کنند تا محصولات خود را به گروه‌های مختلف مشتریان معرفی کنند. از رسانه‌های مختلف نظیر رادیو، تلویزیون، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شود تا به گونه‌ای که بازاریابی هدفمند صورت گیرد و مخاطبان متنوعی جذب شوند.

همچنین، چاپ کارت ویزیت در فروش آجیل نقش بسیار مهمی در ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان دارد. طراحی حرفه‌ای و جذاب کارت ویزیت می‌تواند اطلاعات تماس، آدرس فروشگاه، و حتی تخفیفات و پیشنهادهای ویژه را به مشتریان ارائه دهد. این ابزار ارتباطی باعث افزایش شناخت فروشگاه، ایجاد اعتماد مشتریان، و جلب مشتریان جدید می‌شود.

در نهایت، ترکیب مناسب تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌تواند به توسعه کسب و کار آجیل فروشی کمک کند. با این اقدامات، افزایش شناخت مشتریان نسبت به محصولات و خدمات فروشگاه، ایجاد اعتماد مشتریان، و بهبود ارتباط با آن‌ها ممکن است. این نقاط مثبت در نهایت منجر به افزایش حجم فروش و استقرار قوی‌تر در بازار آجیل فروشی‌ها می‌شود.

تصمیم به طراحی یک کارت ویزیت آجیل فروشی با زمینه سبز و سفید می‌تواند تأثیر گذار و جذاب باشد. در این توصیف، لایه‌های مختلف طراحی می‌شوند:

لایه اول از رنگ سبز برای زمینه اصلی کارت ویزیت استفاده می‌کند. این رنگ نمادی از تازگی و سلامتی است و می‌تواند ارتباط مستقیم با طعم و کیفیت محصولات آجیل داشته باشد. زمینه سبز همچنین می‌تواند احساس نزدیکی به طبیعت و محیط سالم را به مشتریان منتقل کند.

لایه دوم، یک عکس با کیفیت و جذاب از محصولات آجیل به عنوان نقطه محوری در کارت ویزیت قرار می‌گیرد. این تصویر می‌تواند شهی و دلچسبی از محصولات فروشگاه را به مشتریان نشان دهد و آن‌ها را به خرید ترغیب کند.

لایه سوم شامل اطلاعات تماس مانند آدرس فروشگاه، شماره تلفن و وب‌سایت است. این اطلاعات باید به وضوح نمایش داده شوند تا مشتریان بتوانند به راحتی با فروشگاه تماس بگیرند و اطلاعات لازم را بدست آورند.

لایه چهارم، فضایی برای افزودن لوگو یا نشان تجاری فروشگاه را فراهم می‌کند. این بخش می‌تواند به تعریف هویت بصری و قابل تشخیص برای فروشگاه کمک کند.

در لایه پنجم، فضای خالی برای افزودن تخفیفات، پیشنهادهای ویژه یا کد تخفیف به مشتریان در نظر گرفته می‌شود. این اقدام می‌تواند جلب توجه مشتریان جدید و حفاظت از مشتریان قبلی را تشویق کند.

کارت ویزیت فروشگاه خشکبار ،جهت تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم ایران طرح طراحی شده و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر به کار رفته در طرح کارت ویزیت آجیل فروشی

طرح کارت ویزیت فروشگاه خشکبار شامل:تصویر آجیل و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

طرح کارت ویزیت آجیل و خشکبار، کارت ویزیت آجیل و خشکبار، آجیل و خشکبار، آجیل و خشکبار، عکس با کیفیت ظرف آجیل لیبل ، لیبل شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه آجیل

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سبز ، سفید

سایز:                                23 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت آجیل فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ سبز و سفید با طرح آجیل فروشی
  • استفاده از  عکس باکیفیت آجیل که مناسب طرح کارت ویزیت آجیل فروشی می باشد. 
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت فروشگاه خشکبار

طرح کارت ویزیت آجیل فروشی , کارت ویزیت میوه خشک , خشکبار , کار ویزیت فروشگاه آجیل و خشکبار , کارت ویزیت فروشگاه آجیل و خشکبار , طرح psd کارت ویزیت اجیل فروشی , آجیل , آجیل و خشکبار , کارت ویزیت psd آجیل فروشی , طرح کارت ویزیت میوه خشک , کارت ویزیت آجیل فروشی , میوه خشک , کارت ویزیت لایه باز آجیل سرا , آجیل سرا , کارت ویزیت لایه باز آجیل فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325