کارت ویزیت سالن خدمات کراتین مو

شناسه مطلب : 430922
ابعاد :6 در 6 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :7 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/18
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت ویزیت سالن خدمات کراتین مو

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل خدمات کراتین مو تأثیر زیادی دارند و می‌توانند به رشد و موفقیت این کسب و کار کمک کنند. 

  1. جلب مشتریان جدید: تبلیغات مناسب می‌توانند به شما کمک کنند تا مشتریان جدید را به کسب و کار خدمات کراتین مو خود جذب کنید. با انجام تبلیغات از طریق وسایل مختلف مانند تلویزیون، رادیو، اینترنت یا شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید به نحو مؤثرتری به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید که به دنبال راه‌حل‌هایی برای بهبود و زیبایی موهای خود هستند.

  2. تبلیغات محلی: تبلیغات محلی به شما کمک می‌کنند تا در منطقه محلی‌تان به عنوان یک انتخاب مورد توجه معرفی شوید. مشتریان معمولاً به دنبال خدماتی هستند که در نزدیکی خودشان قرار دارند. تبلیغات محلی به شما این فرصت را می‌دهند که به عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات کراتین مو محلی به شناخته شوید و به مشتریان در نزدیکی خود خدمات ارائه دهید.

  3. تعامل با مشتریان موجود: چاپ کارت ویزیت می‌تواند به عنوان یک ابزار ارتباطی عالی عمل کند. شما می‌توانید شماره تماس و آدرس کسب و کار خود را در کارت ویزیت قرار دهید تا مشتریان به راحتی با شما تماس بگیرند و وقت مراجعه برای خدمات کراتین مو را ترتیب دهند. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که با مشتریان موجود خود ارتباط مستقیم برقرار کنید و خدمات بهتری ارائه دهید.

در کل، تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل خدمات کراتین مو می‌توانند به توسعه کسب و کار شما کمک کنند. این ابزارها به شما امکان می‌دهند تا به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید، در محدوده محلی تبلیغات کنید، ارتباط بهتری با مشتریان موجود خود داشته باشید و خدمات کراتین مو خود را به گستره‌ترین تعداد افراد ممکن معرفی کنید.

طرح کارت ویزیت سالن آرایش زنانه، توسط تیم ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این مکان ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح کارت ویزیت سالن خدمات کراتین مو

طرح کارت ویزیت آرایشگاه زنانه شامل:  عکس با کیفیت مدل خانم، وکتور مرتبط با طرح کارت ویزیت، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت عمودی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح بدون تغییر سایز مناسب چاپ کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت برجسته، کارت ویزیت براق و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

 

 

مشخصات فنی کارت ویزیت لایه باز سالن آرایشی و زیبایی

ابعاد:                                6 در 6 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               7 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه زنانه
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح کارت ویزیت
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • استفاده از  عکس باکیفیت  مدل خانم
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت

بوتاکس مو , طرح لایه باز کارت ویزیت کراتین مو , کارت ویزیت ایرانی , کراتین مو , تبلیغات سالن آرایش , سالن زیبایی , کارت ویزیت psd , سالن خدمات کراتین مو , دانلود کارت ویزیت , آرایشگاه , آرایشگاه زنانه , انستیتو زیبایی , خدمات کراتین مو , دانلود کارت ویزیت , کارت ویزیت فارسی , طرح کارت ویزیت , سالن آرایش , کارت ویزیت سالن خدمات کراتین مو , کارت ویزیت کراتین مو , طرح کارت ویزیت کراتین مو , طرح کارت ویزیت بوتاکس مو , کارت ویزیت آرایشگاه زنانه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325