کارت ویزیت ترشیجات

شناسه مطلب : 319412
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :2 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/05/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت ویزیت ترشیجات

ترشی انداختن به منظور استفاده از میوه‌ها و سبزیجات در سایر فصل‌های سال و یا استفاده از آن‌ها به نحوی دیگر است. انواع ترشی با میوه و سبزیجات مختلف هر فصل درست می‌شود. بعضی از ترشی‌ها تکنیک‌های خاصی برای درست کردن دارند و بعضی را باید با مواد بخصوصی طعم‌دار کرد.

ترشی انداختن فرایندی برای حفظ و ذخیره غذا و طولانی کردن عمر آن‌ها با استفاده از باکتری‌های غیرهوازی مفید است. این باکتری‌ها با رشد و ایجاد کلونی مانع از رشد باکتری‌ها و سایر عوامل بیماری‌زا و یا ناخوشایند مثل انواع کپک‌های مسموم کننده می‌شوند. این امر به دلیل دی اکسید کربن آزاد شده در فضای بسته شیشه است که باعث رشد باکتری‌های غیر هوازی می‌شود که نیازی به اکسیژن ندارند. این مخمر‌ها هیچ ضرری برای انسان ندارند، اما باعث تخمیر مواد غذایی و طولانی شدن عمر آن‌ها می‌شوند.

طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه ترشیجات، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت فروشگاه ترشیجات

طرح کارت ویزیت لایه باز فروشگاه ترشی شامل: تصویر با کیفیت شیشه ترشی، تصویر با کیفیت شیشه ترشیجات، تصویر دوربری شده شیشه خیارشور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید. طرح بدون تغییر سایز مناسب چاپ کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز می توانید از آن برای چاپ کارت ویزیت براق، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها استفاده نمایید.

کارت ویزیت فروشگاه ترشی، کارت ویزیت لایه باز فروشگاه ترشیجات، تصویر با کیفیت شیشه ترشی، تصویر با کیفیت شیشه ترشیجات، تصویر دوربری شده شیشه خیارشور، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت فروشگاه ترشی 

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز، سفید

سایز:                               2 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه ترشیجات
  • همنشینی مناسب رنگ های استفاده شده و طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از تصویر باکیفیت و دوربری شده شیشه ترشی و شیشه خیارشور که مناسب با طرح کارت ویزیت فروشگاه ترشیجات
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت 
  • استفاده از نام تجاری شرکت به عنوان برند در یک طرف کارت ویزیت و توضیحات و اطلاعات تماس در سمت دیگر کارت ویزیت 

کارت ویزیت ترشی خانگی , تصویر ترشی سیر , خیارشور , مربا , فروشگاه ترشیجات , شیشه ترشی , ترشی سیر , کارت ویزیت فروشگاه ترشی و مربا , تبلیغات ترشی محلی , دانلود کارت ویزیت فروشگاه ترشیجات , ترشیجات , فروشگاه ترشی و مربا , ترشی و مربا , لیته , کارت ویزیت فروشگاه ترشیجات , ترشی , طرح کارت ویزیت فروشگاه ترشیجات ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325