کارت ویزیت آموزشگاه زبان خارجه

شناسه مطلب : 443571
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :36 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت آموزشگاه زبان خارجه

تبلیغات و چاپ تراکت برای آموزشگاه‌های زبان تاثیر قابل توجهی دارند. این ابزارها به آموزشگاه‌ها کمک می‌کنند تا به دانش‌آموزان جدید برسند و رشد و گسترش کسب و کار خود را تحقق بخشند.

اولین تاثیر تبلیغات و چاپ تراکت افزایش شناخت آموزشگاه است. وقتی که یک آموزشگاه زبان تبلیغات مناسبی داشته باشد، بیشتر افراد با نام آن آشنا می‌شوند و احتمال انتخاب آن برای یادگیری زبان افزایش می‌یابد. این تبلیغات می‌توانند شامل پوسترها، تراکت‌ها، تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی و وبسایت‌ها باشند که همه به افزایش نام آموزشگاه کمک می‌کنند.

در ضمن، تراکت‌ها نقش مهمی در جذب دانش‌آموزان دارند. زمانی که یک تراکت معرفی آموزشگاه زبان به دست یک فرد می‌افتد، اطلاعات مهمی از جمله آدرس، شماره تلفن، برنامه‌های آموزشی و تخفیف‌های ارائه شده در آن را در اختیار او قرار می‌دهد. این اطلاعات می‌توانند موجب جذب و مشتاق شدن افراد برای شرکت در کلاس‌های آموزشی شود.

در نهایت، افزایش تعداد دانش‌آموزان به واسطه تبلیغات و چاپ تراکت باعث افزایش درآمد آموزشگاه می‌شود. با رشد تعداد دانش‌آموزان، درآمد آموزشگاه نیز افزایش می‌یابد که این می‌تواند منجر به بهبود شرایط آموزشی، استخدام مدرسان بیشتر و ارائه خدمات بهتر به دانش‌آموزان شود. به این ترتیب، تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانند به بهبود و رشد پایدار آموزشگاه‌های زبان کمک کنند.

طرح کارت ویزیت آموزشگاه زبان، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از آموزشگاه ها توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه زبان

طرح کارت ویزیت آموزشگاه زبان شامل: وکتور ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت افقی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت اکادمی زبان

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                نارنجی

سایز:                               36 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه زبان
  • همنشینی مناسب رنگ نارنجی در طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج اطلاعات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • استفاده از عکس باکیفیت  مناسب با طرح کارت ویزیت آموزشگاه زبان
  • طراحی فانتزی و کاربردی کارت ویزیت

 

 
 
 

آموزشگاه زبان , بنر موسسه زبان , کارت ویزیت آموزشگاه زبان , موسسه آموزشی زبان , کارت ویزیت psd , کارت ویزیت لایه باز , دانلود psd موسسه زبان , کارت ویزیت موسسه زبان , کارت ویزیت آموزش زبان , تبلیغات آموزشگاه زبان , کارت ویزیت موسسه زبان های خارجه , آموزشگاه زیان های خارجه , آموزشگاه زبان , کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه زبان , آکادمی زبان انگلیس , طرح کارت ویزیت آموزشگاه زبان های خارجه , زبان خارجه , بنر آموزشگاه زبان , زبان های خارجه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325