کارت دعوت لایه باز ماه رمضان

شناسه مطلب : 441674
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
پسوند :PSD
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :47 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت پستال ماه رمضان

طرح لایه باز کارت دعوت به ماه رمضان یکی از ابزارهای بسیار مؤثر در تبلیغات و ارتباطات با مخاطبان می‌باشد. این کارت‌ها با استفاده از طرح‌ها و نقوشی با ارتباط به ماه مبارک رمضان، احساس ارتباط و انسجام با جامعه‌ای که در این ماه متحد می‌شود، را به مخاطبان منتقل می‌کنند. یکی از مزایای این طرح‌ها، این است که به راحتی می‌توان آن‌ها را باز طراحی کرده و با لحاظ کردن اطلاعات مورد نیاز، از جمله اطلاعات مربوط به زمان و مکان مراسم‌های دینی و اجتماعی، برای افراد مخاطب محترم ارسال کرد.

این کارت‌ها علاوه بر استفاده در مراسم‌های خاصی همچون افطاری‌ها و سحری‌ها، به عنوان ابزاری برای تبلیغات نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. با استفاده از طراحی‌های جذاب و جلوه‌های ویژه متناسب با ماه مبارک، این کارت‌ها به عنوان وسیله‌ای برای جلب توجه مخاطبان به محصولات و خدمات مرتبط با ماه رمضان مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، شرکت‌هایی که محصولات مرتبط با غذا، نوشیدنی، کالاهای اسلامی و خدمات فرهنگی دینی دارند، می‌توانند از این کارت‌ها برای معرفی و تبلیغ محصولات خود استفاده کنند.

علاوه بر این، این کارت‌ها می‌توانند برای تقویت ارتباط با مشتریان نیز بسیار موثر باشند. ارسال این کارت‌ها به مشتریان و مخاطبان، احساس اهمیت و ارزشیابی از سوی آن‌ها به شرکت یا برند مربوطه را افزایش می‌دهد و باعث ایجاد ارتباطی عمیق‌تر و پایدارتر با آنان می‌شود. در نتیجه، طراحی و استفاده از کارت‌های دعوت به ماه رمضان به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی، می‌تواند به تقویت نام برند و افزایش فروش کمک شایانی کند.

عناصر طرح کارت دعوت ماه رمضان

طرح کارت دعوت ماه رمضان شامل:تایپوگرافی مرتبط ، تذهیب و متن مرتبط با کارت دعوت ماه رمضان می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح کارت دعوت ، می توانید علاوه بر چاپ ، در استوری اینستاگرام ، بنر رمضان و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید

 

مشخصات فنی کارت پستال ماه رمضان

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                                47 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت پستال ماه رمضان 
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح کارت پستال
  • طراحی با استفاده از عناصر گرافیکی و باکیفیت و تایپوگرافی رمضان کریم
  • استفاده از متن مرتبط در طراحی کارت دعوت
  • استفاده از طرح گل در طرح کارت پستال ماه رمضان

دعوتنامه ماه رمضان , افطاری , طرح کارت دعوت افطاری , کارت , طرح لایه باز کارت دعوت افطاری , کارت پستال ماه رمضان , PSD , دعوتنامه , دعوت نامه ماه رمضان , کارت دعوت افطاری , دعوتنامه ماه رمضان , کارت دعوت ماه رمضان , دعوت نامه , ماه رمضان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325