پوستر رحلت امام خمینی (ره)

شناسه مطلب : 444501
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :303 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر وفات امام خمینی (ره) 

سالروز رحلت امام خمینی (ره)، یادآوری بزرگترین رهبری که نقش بسیار مهمی در تشکیل و پیشبرد انقلاب اسلامی ایران داشت، است. این روز، فرصتی است برای گرامی‌داشت زندگی، آثار و اندیشه‌های امام (ره) که با پایان دادن به حکومت شاهنشاهی و ایجاد نظام جمهوری اسلامی، تغییرات عمیقی در سیر تاریخی ایران و جهان اسلام به وجود آورد.

چاپ بنرها در این روز می‌تواند ارتباط مردم با ارزش‌ها و اهداف امام (ره) را تقویت کند. این بنرها با تصاویر و پیام‌هایی از امام (ره) و اهمیت انقلاب اسلامی، مردم را به یادآوری ارزش‌ها و مبانی انقلابی دعوت می‌کنند و آن‌ها را به عمل و تفکر برای حفظ و ترویج این ارزش‌ها تشویق می‌کنند.

بنرهای چاپ شده در این روز، علاوه بر ایجاد ارتباط بین مردم و ارزش‌های امام (ره)، می‌توانند به ترویج فرهنگ ایثار و انقلابی، و به تحکیم هویت ملی و اسلامی مردم کمک کنند. این بنرها با نشان دادن تصاویری از دوران انقلاب و جهاد اسلامی، به مردم فرصت می‌دهند تا از نزدیک‌ترین منابع به ارزش‌ها و اهداف امام (ره) مطلع شوند و ارتباط عمیق‌تری با آن ارزش‌ها برقرار کنند.

علاوه بر این، بنرهای چاپ شده در سالروز رحلت امام خمینی (ره) می‌توانند به عنوان ابزاری برای اطلاع‌رسانی و تشویق مردم به شرکت در مراسم‌های گرامیداشت این روز عمل کنند. با نصب این بنرها در مکان‌های عمومی مانند خیابان‌ها، میادین، مساجد و مراکز فرهنگی، پیام‌هایی از جمله زمان و مکان برگزاری مراسم‌های مختلف، سخنرانی‌ها، و برنامه‌های فرهنگی و هنری به اطلاع عموم می‌رسد. این اقدام، موجب افزایش مشارکت مردم در این رویدادها و ایجاد یک فضای همبستگی و اتحاد بیشتر در جامعه می‌شود.

چاپ بنرها نیز می‌تواند در حفظ و تداوم یاد و خاطره امام خمینی (ره) و تقویت ارتباط نسل‌های جدید با این رهبر تاریخی موثر باشد. بنرهایی که شامل تصاویر و نقل قول‌هایی از امام (ره) هستند، به جوانان و نوجوانان کمک می‌کنند تا با افکار و آرمان‌های او آشنا شوند و ارزش‌های انقلاب اسلامی را درک کنند. این فرآیند آموزشی از طریق بنرها، می‌تواند به تقویت هویت دینی و ملی نسل‌های آینده کمک کند.

به طور کلی، بنرهای چاپ شده در سالروز رحلت امام خمینی (ره)، نقش مهمی در ترویج و تثبیت ارزش‌های انقلابی و اسلامی، افزایش مشارکت عمومی در مراسم‌های گرامیداشت و تقویت هویت ملی و دینی جامعه دارند. این بنرها با ارائه پیام‌های مفهومی و جذاب، به ترویج ارزش‌ها و اهداف امام (ره) کمک می‌کنند و به تثبیت و توسعه ارتباط مردم با این ارزش‌ها و ایده‌ها می‌پردازند.

بنر  رحلت امام خمینی (ره)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر رحلت امام خمینی (ره)

طرح بنر سالگرد رحلت امام خمینی (ره) شامل: تایپوگرافی پیر جماران ،  و متن تسلیت رحلت امام خمینی (ره ) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر وفات امام خمینی (ره)  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر وفات امام خمینی (ره)

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               303 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر رحلت امام خمینی (ره)
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر وفات امام خمینی (ره)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی پیر جماران در طرح بنررحلت امام خمینی (ره)

14 خرداد , بنیانگذار انقلاب , بنر لایه باز 15 خرداد , بنر ارتحال امام خمینی , امام خمینی , طرح بنر 15 خرداد , بنر 15 خرداد , بنر لایه باز رحلت امام خمینی , بنر رحلت امام , رحلت امام خمینی , تصویر امام خمینی , وفات امام خمینی , بنر قیام 15 خرداد , بنر رحلت امام خمینی , امام خمینی , تصویر امام خمینی , واقعه 15 خرداد , تایپوگرافی پیر جماران , بنر وفات امام خمینی , پانزده خرداد , بنر پانزده خرداد , قیام 15 خرداد ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325