پوستر تبریک عید غدیر خم

شناسه مطلب : 446007
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :143 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
امیررضا عباسی
طراح : امیررضا عباسی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر عید غدیر خم

عید غدیر خم یکی از مهم‌ترین رویدادهای مذهبی در تاریخ اسلام است که در روز نهم ذی الحجه، سال ۱۰ هجری قمری اتفاق می‌افتد. این رویداد به عنوان اعلان پیامبر اسلام، محمد (صلی الله علیه و آله) امامت و ولایت امام علی (علیه السلام) برای مسلمانان اعلام شد. عید غدیر خم به عنوان نمادی از وحدت و اتحاد امت اسلامی، همواره به عنوان یکی از اتفاقات مهم تاریخی و معنوی در دین اسلام مورد توجه و احترام قرار گرفته است.

با توجه به اهمیت عید غدیر خم، چاپ بنرها و تبلیغات مرتبط با این رویداد می‌تواند تاثیر مهمی در آگاهی عمومی و ارتقای اهمیت آن داشته باشد. بنرها با بهره‌گیری از عناصر گرافیکی جذاب و پیام‌های مختصر، می‌توانند نقش بسیار موثری در جذب توجه مردم به این موضوع داشته باشند. از طریق نمایش بنرهایی که محوریت آن‌ها بر اعلان و اهمیت ولایت و امامت امام علی (ع) است، می‌توان به طور موثرتری پیام‌های دینی و فرهنگی را به جامعه ارائه داد و آگاهی عمومی را بالا برد.

در زمان حاضر، با توجه به پیشرفت تکنولوژی، چاپ بنرها به راحتی قابل انجام است و می‌تواند به عنوان یک ابزار ارتباطی قدرتمند برای انتقال پیام‌های مذهبی و فرهنگی به کار گرفته شود. با استفاده از بنرهای چاپی، این امکان وجود دارد که مراسمات مختلف مربوط به عید غدیر خم معرفی و تبلیغ شوند و به جامعه کمک شود تا با اهمیت و ارزش این رویداد آشنا شوند و به سوی فرهنگ و تعالیم اسلامی بیشتر آگاهی پیدا کنند.

بنر تبریک سالروز عید غدیر خم به مناسبت این عید باشکوه و خجسته توسط ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته شده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر عید غدیر

طرح بنر عید غدیر خم شامل: تایپوگرافی یا مولا علی ، تصویر گل، و متن تبریک عید غدیر خم می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر عید غدیر  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر تبریک عید غدیر

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               143 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر عید غدیر
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم در طرح بنر عید غدیر خم
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی یا مولا علی و تصویر گل در طرح بنر عید غدیر خم

تبریک روز عید غدیر خم , دانلود بنر غدیر خم , طرح بنر عید غدیر , بنر تبریک روز عید غدیر , بنر عید غدیر خم , بنر جشن عید غدیر خم , بنر تبریک عید غدیر , عید غدیر خم , دانلود بنر عید غدیر , طرح بنر جشن عید غدیر , بنر تبریک عید غدیر , کادر تذهیب , طرح بنر تبریک عید غدیر , بنر روز عید غدیر , بنر عید غدیر , طرح بنر عید غدیر , تذهیب , تایپوگرافی یا مولا علی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325