پوستر انتخابات شورای دانش آموزی

شناسه مطلب : 396627
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :48 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/08/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لایه باز پوستر شورای مدرسه

شورای دانش آموزی به عنوان بازوی مشورتی مدارس و دارایی ارزشمندی برای آن‌ها است. مسئولان مدارس اگر توجه کافی به چنین تشکل‌هایی داشته باشند، می‌توانند با هم‌افزایی مثبت بین دانش آموزان و کارکنان، در جهت تحقق اهداف پیش بینی شده مدارس گام بردارند. از سوی دیگر، هر یک از دانش آموزان توانایی‌های بالقوه‌ای دارند که با تعامل و مشارکت آنان در فرآیند آموزش و پرورش می‌توان بسترهای لازم برای ورود آنان به اجتماع و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی آینده را فراهم کرد.

از همین رو برنامه‌ریزان آموزش و پرورش امکان فعالیت شورای دانش آموزی را در مدارس فراهم کردند تا به این طریق به ارکان اصلی تعلیم و تربیت در محیط مدرسه توجه کافی داشته باشند و راه‌کارهایی برای افزایش مشارکت و مسئولیت‌پذیری دانش آموزان به عنوان عوامل تأثیرگذار در فرآیند آموزشی مدارس اتخاذ کنند.

تیم پارس گرافیک طرح پوستر لایه باز شورای مدرسه و دبیرستان را در نرم افزار فتوشاپ به صورت بسیار شیک و کاربردی طراحی کرده و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح پوستر انتخابات شورای مدرسه

طرح پوستر انتخاباتی شورای مدرسه شامل: پرچم ایران، کادر مذهبی، کادر اسلامی و استفاده از آیکون تصویر شورا می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ پوستر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات نیز بهره ببرید.

پوستر شورای مدرسه، پوستر لایه باز شورای مدرسه، طرح پوستر شورای مدرسه،شورای مدرسه، پوستر انتخاباتی،  پرچم ایران، کادر مذهبی، کادر اسلامی، استفاده از آیکون تصویر شورا

 

مشخصات فنی پوستر انتخابات شورای مدرسه

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               48 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز پوستر شورای مدرسه و دبیرستان
  • همنشینی مناسب رنگ کرم با طرح پوستر
  • استفاده مناسب از المانهای با کیفیت در طراحی پوستر انتخاباتی
  • استفاده از آیکون تصویر کاندیدای شورای دانش آموزی در طراحی پوستر
  • طراحی ساده و کاربردی پوستر انتخاباتی

شورای دانش اموزی , پوستر شورای دانش آموزی , شورای دانش آموزی , انتخابات شورای مدرسه , طرح لایه باز , پوستر شوراها , پوستر انتخاباتی , پوستر انتخابات شورای دانش آموزی , پوستر انتخابات , انتخابات شورای مدرسه , پوستر شورای دانش آموزی , پوستر انتخابات دانش آموزی , پوستر شورای دانش آموزی , پوستر لایه باز انتخابات ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325