فاکتور تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

شناسه مطلب : 424504
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :2 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/04/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح فاکتور تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

طرح لایه باز فاکتور فروش و تعمیرات کامپیوتر یک روش نوین و کارآمد در تبلیغات است که به برندهای مرتبط با فروش و تعمیرات کامپیوتر کمک می‌کند تا به راحتی و با تأکید بر کیفیت و خدمات خود، مشتریان جدید را جذب کنند و رابطه مستدام با مشتریان قبلی را حفظ کنند.

یکی از مزایای اصلی طرح لایه باز فاکتور فروش و تعمیرات کامپیوتر، ارائه اطلاعات کامل و شفاف درباره محصولات و خدمات مرتبط است. با استفاده از این طرح، برندها می‌توانند اطلاعات جزئی و کاربردی در مورد محصولات خود را بر روی فاکتورها و لایه‌های مختلف قرار داده و به مشتریان خود ارائه دهند. این کار باعث افزایش آگاهی مشتریان درباره محصولات و خدمات می‌شود و به آن‌ها اطمینان می‌دهد که در انتخاب و خرید محصولات مطمئن هستند.

طرح لایه باز فاکتور فروش و تعمیرات کامپیوتر همچنین به برندها امکان می‌دهد تا ارتباط بیشتری با مشتریان برقرار کنند. با قرار دادن اطلاعات تماس و جزئیات تعمیرات و خدمات پس از فروش بر روی فاکتورها، مشتریان می‌توانند به راحتی با برند در ارتباط باشند و در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، به سرعت با برند تماس بگیرند. این ارتباط مستقیم و سریع باعث افزایش رضایت مشتریان و اعتماد آن‌ها به برند می‌شود.

به علاوه، طرح لایه باز فاکتور فروش و تعمیرات کامپیوتر می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قوی عمل کند. با قرار دادن لوگو و نام برند بر روی فاکتورها، مشتریان هر بار که از محصولات یا خدمات شما استفاده می‌کنند، با نام و لوگوی برند شما مواجه می‌شوند. این امر باعث ایجاد یک ارتباط بیندیشانه و تدریجی با برند شما می‌شود و هنگامی که به دنبال خرید محصولات مشابه هستند، برند شما را به یاد می‌آورند و احتمال انتخاب شما را بالا می‌برد.

در نتیجه، طرح لایه باز فاکتور فروش و تعمیرات کامپیوتر باعث ارتقای تجربه مشتریان، افزایش فروش و ایجاد ارتباط بیندیشانه با مشتریان می‌شود. با استفاده از این طرح، برندها می‌توانند به خوبی از قابلیت‌ها و مزایای محصولات و خدمات خود استفاده کنند و در میان رقبا برجسته تر شوند.

عناصر استفاده شده در طرح فاکتور تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

طرح سربرگ و فاکتور شامل:  وکتور ، جدول، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح فاکتور تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم ، آبی

سایز:                               2 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


فاکتور تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر , طرح فاکتور تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر , فاکتور PSD , فاکتور تعمیرات کامپیوتر , فاکتور لایه باز , طرح فاکتور , فاکتور فروش , فاکتور تک رنگ , فاکتور فروشگاه کامپیوتر , فاکتور ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325