طرح کارت پستال عید نوروز

شناسه مطلب : 441677
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :59 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت پستال عید نوروز

طرح لایه باز کارت پستال عید نوروز، یک ابزار بسیار مؤثر در تبلیغات و ارتباطات با مشتریان است. این کارت‌ها به عنوان وسیله‌ای موثر در فراهم کردن ارتباط بین کسب و کار و مشتریان عمل می‌کنند. از آنجا که نوروز به عنوان یکی از مهم‌ترین جشن‌ها و فرصت‌های فرهنگی و تجاری در ایران است، استفاده از این کارت‌ها به منظور تبلیغات و ترویج محصولات و خدمات بسیار موثر است.

اولین مزیت طرح لایه باز کارت پستال عید نوروز، قابلیت تخصیص پیام‌ها و طرح‌های شخصی‌سازی شده به مشتریان است. این امکان به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا پیام‌ها و تصاویری را که بهترین بازدهی را دارند، به گروه‌های مختلف مشتریان ارسال کنند.

دومین مزیت این کارت‌ها، افزایش شناخت برند است. با قرار دادن لوگو، شعار و اطلاعات تماس بر روی کارت‌ها، مشتریان به راحتی می‌توانند با برند آشنا شوند و برای ارتباط بیشتر با آنها اقدام کنند.

سومین مزیت اینکه کارت‌های پستال قابلیت انتقال و گسترش پیام شما را دارند. با ارسال این کارت‌ها به مشتریان، امکان معرفی برند به دیگران نیز ایجاد می‌شود، که این امر باعث افزایش شبکه مخاطبین شما خواهد شد.

با این همه مزایا، می‌توان گفت که طرح لایه باز کارت پستال عید نوروز یکی از ابزارهای بسیار موثر و کارآمد در تبلیغات و ارتباط با مشتریان است که به کسب و کارها کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و برندهای خود را به صورت جذاب و موثر به مخاطبانشان معرفی کنند.

عناصر طرح لایه باز کارت دعوت عید نوروز

طرح کارت تبریک نوروز شامل:تایپوگرافی نوروز پیروز ، تصویر هفت سین و متن تبریک سال نو می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح کارت دعوت ، می توانید علاوه بر چاپ ، در استوری اینستاگرام ، بنر نوروز و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید

 

مشخصات فنی کارت پستال عید نوروز

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                                59 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت پستال عید نوروز 
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح کارت پستال
  • طراحی با استفاده از عناصر گرافیکی و باکیفیت
  • استفاده از متن مرتبط در طراحی کارت دعوت
  • استفاده از تذهیب در طرح کارت پستال عید نوروز

 


کارت تبریک نوروز , کارت پستال نوروز 1403 , طرح کارت تبریک نوروز , هفت سین , نوروز 1403 , کارت تبریک نوروز 1403 , کارت پستال , کارت دعوت نوروز , طرح لایه باز کارت دعوت نوروز , کارت پستال نوروز , طرح کارت دعوت نوروز , کارت تبریک , نوروز , طرح لایه باز کارت پستال عید نوروز , کارت دعوت , کارت دعوت نوروز 1403 , طرح کارت پستال تبریک عید , عید , کارت پستال عید نوروز , طرح کارت تبریک نوروز 1403 , عید نوروز , طرح کارت دعوت نوروز 1403 , طرح کارت پستال نوروز 1403 , کارت تبریک عید , طرح لایه باز کارت پستال نوروز , سال نو , تایپوگرافی نوروز پیروز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325