طرح کارت پستال شب یلدا

شناسه مطلب : 436379
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :28 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت پستال شب یلدا


شب یلدا به عنوان یکی از جشن‌های مهم در فرهنگ ایرانی، در آخرین شب از ماه آذر برگزار می‌شود و نماد آغاز فصل زمستان و نیز باز شدن درهای بهار جدید است. کارت‌های پستال با تصاویر جذاب و زیبا می‌توانند تأثیرات عمیقی در اطلاع‌رسانی و افزایش شناخت این جشن فرهنگی داشته باشند.

تأثیر اول کارت‌های پستال در ترویج شب یلدا است. تصاویر زیبا و جذاب از مراسمات و سنت‌های این شب که بر روی کارت پستال نمایان می‌شوند، می‌توانند جلب توجه و تشویق مخاطبان به شرکت در این جشنواره مهم فرهنگی شوند.

تأثیر دوم کارت‌های پستال در ارتقاء ارتباطات خانوادگی در شب یلدا است. تصاویر گرم و دلنشین از خانواده‌ها که در حال گردهمایی و جشن‌گیری در این شب هستند، می‌توانند افراد را به ایجاد گرمای خانوادگی ترغیب کنند.

تأثیر سوم کارت‌های پستال در ترویج ارزش‌های فرهنگی و مذهبی مرتبط با شب یلدا است. این کارت‌ها می‌توانند با ارائه تصاویری از مراسمات مذهبی و ارزش‌هایی که در این روز به آنها پرداخته می‌شود، به ترویج این ارزش‌ها کمک کنند.

تأثیر چهارم کارت‌های پستال در ترویج هنرها و صنایع دستی مرتبط با شب یلدا است. تصاویر از هنرها و صنایع دستی مرتبط با این روز، مثل شمع‌سازی و تزیین میوه‌ها، می‌توانند به ترویج هنر و مهارت‌های مرتبط با این مراسمات کمک کنند.

در نهایت، تأثیر پنجم کارت‌های پستال در تشویق به مشارکت فعّال در جشن‌ها و مراسمات شب یلدا است. این کارت‌ها می‌توانند با ارسال پیام‌های دلنشین و تشویقی به مخاطبان، آنها را به شرکت در این جشنواره‌ها و جشن‌ها دعوت کنند.

کارت پستال شب یلدا، توسط طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح کارت پستال شب یلدا

طرح کارت پستال شب یلدا در نرم افزار فتوشاپ به صورت لایه باز طراحی شده و شامل :تایپوگرافی یلداتون مبارک ، طرح گرافیکی یلدا ، تصویر هنداونه و متن تبریک شب یلدا و عناصر مرتبط با طرح کارت پستال شب یلدا می باشد. به دلیل لایه باز بودن طرح شما میتوانید عناصر موجود در طرح را مطابق با سلیقه خود ویرایش نمایید.

مشخصات فنی طرح لایه باز کارت پستال شب یلدا

ابعاد:                                21 در 27.6 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز ، سبز

سایز:                               28 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت پستال شب یلدا
  • همنشینی مناسب رنگ قرمز و سبز با طرح کارت پستال
  • استفاده از وکتور هندوانه که مناسب طرح کارت پستال یلدا می باشد. 
  • طراحی ساده و کاربردی کارت پستال شب یلدا
  • استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طراحی بنر شب یلدا

کارت پستال شب یلدا , هندوانه , کارت تبریک شب یلدا , طرح شب یلدا , طرح کارت تبریک شب یلدا , کارت پستال شب یلدا , شب یلدا , طرح بنر شب یلدا , طرح کارت پستال شب یلدا , تایپوگرافی یلداتون مبارک , طرح کارت دعوت شب یلدا , بنر لایه باز شب یلدا , طرح لایه باز بنر شب یلدا , بنر شب یلدا , کارت دعوت شب یلدا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325