طرح کارت ویزیت کرکره برقی

شناسه مطلب : 451784
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :24 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت ویزیت کرکره برقی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت نقش بسیار مهمی در موفقیت فروشگاه‌های نصب و فروش درب‌های کرکره‌ای دارند. اولین تأثیر آن، افزایش آگاهی مشتریان از وجود فروشگاه و خدمات آن است. با استفاده از تبلیغات مناسب، فروشگاه می‌تواند به مخاطبان هدف خود اطلاع دهد که چه نوع خدماتی ارائه می‌دهد و چرا انتخاب مناسبی برای آن‌ها است. این آگاهی می‌تواند به شکل آنلاین، رسانه‌های اجتماعی یا تبلیغات محلی انجام شود و به جذب مشتریان جدید کمک کند.

چاپ کارت ویزیت نیز ابزاری مؤثر برای ایجاد ارتباط با مشتریان است. کارت ویزیت می‌تواند اطلاعات کلیدی مانند نام فروشگاه، آدرس، شماره تماس و وب‌سایت را به صورت مختصر و مفید در اختیار مشتریان قرار دهد. این کار باعث می‌شود که مشتریان در زمان نیاز به خدمات نصب و فروش درب‌های کرکره‌ای، به راحتی بتوانند با فروشگاه شما تماس بگیرند. یک کارت ویزیت طراحی شده به خوبی، می‌تواند تاثیر مثبتی بر ذهن مشتری بگذارد و نشان‌دهنده حرفه‌ای بودن و اعتبار فروشگاه باشد.

در نهایت، ترکیب تبلیغات مؤثر با کارت ویزیت حرفه‌ای می‌تواند به ایجاد یک برند قوی و شناخته شده در بازار کمک کند. این موضوع نه تنها به افزایش مشتریان جدید منجر می‌شود، بلکه باعث می‌شود مشتریان قدیمی نیز دوباره به فروشگاه مراجعه کنند. با داشتن استراتژی‌های مناسب در تبلیغات و طراحی کارت ویزیت، فروشگاه می‌تواند در رقابت با سایر فروشگاه‌ها برتری پیدا کند و سهم بازار خود را افزایش دهد.

طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه درب های اتوماتیک، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از مغازه ها توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت فروشگاه درب های اتوماتیک

طرح کارت ویزیت فروشگاه درب های اتوماتیک شامل:

بکگراند آبی، تصویر کرکره برقی، بکگراند کاربردی، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت کرکره برقی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، سفید

سایز:                               24 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت درب های اتوماتیک
  • همنشینی مناسب رنگ های استفاده شده و طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت 
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • استفاده از تصویر کرکره برقی در طراحی کارت ویزیت

کرکره برقی , پنجره دو جداره , کارت ویزیت کرکره برقی , طرح لایه باز فروشگاه درب اتوماتیک , فروشگاه در و پنجره , طرح لایه باز , درب های ضد سرقت , فروشگاه درب های اتوماتیک , کارت ویزیت لایه باز , پنجره سازی , درب های اتوماتیک , درب و پنجره , کارت ویزیت درب های ضد سرقت , درب ضد سرقت , کارت ویزیت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325