طرح کارت ویزیت کتاب فروشی

شناسه مطلب : 442908
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :45 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت کتاب فروشی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت برای فروشگاه‌های کتاب نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان، افزایش شناخت برند و ارتقاء اعتبار فروشگاه دارند.

استفاده از تبلیغات در رسانه‌های مختلف مانند تلویزیون، رادیو، اینترنت و رسانه‌های اجتماعی، به فروشگاه‌های کتاب امکان می‌دهد تا به گروه مخاطبان گسترده‌تری دسترسی پیدا کنند و پیام‌های خود را به دقت ارسال کنند. این تبلیغات می‌توانند شامل ارائه اطلاعات در مورد کتاب‌های جدید، تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه، رویدادهای امضا کتاب و سایر فعالیت‌های مرتبط با فروشگاه باشند که به مشتریان احتمالی کمک می‌کنند تا انگیزه بیشتری برای خرید داشته باشند.

همچنین، چاپ کارت ویزیت با طراحی مناسب و جذاب می‌تواند به مشتریان اطمینان بدهد که فروشگاه دارای یک هویت و شناخت مشخص است. کارت ویزیت‌ها می‌توانند حاوی اطلاعات تماس، آدرس وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی و سایر اطلاعات مربوط به فروشگاه کتاب باشند که به مشتریان احتمالی امکان ارتباط مستقیم با فروشگاه را فراهم می‌کنند. این ابزار می‌تواند در برقراری ارتباط مستقیم و سریع با مشتریان و همچنین تقویت شناخت برند و اعتبار فروشگاه موثر باشد.

طراحی لایه باز کارت ویزیت فروشگاه کتاب با زمینه زرد و بنفش و عکس کتاب می‌تواند یک ابزار جذاب و موثر برای جلب توجه مشتریان و تبلیغ فروشگاه باشد. استفاده از زمینه زرد و بنفش به همراه عکس کتاب می‌تواند حسی از شادابی، خلاقیت و جذابیت را به مخاطبان القا کند و ایجاد یک ارتباط موثر و دلنشین با فروشگاه کتاب را تسهیل کند.

پاراگراف اول: زمینه زرد و بنفش به عنوان رنگهای پرانرژی و شادابی، حسی از زندگی و رونق به مخاطبان القا می‌کنند و می‌توانند زمینه مناسبی برای ارائه کتاب‌های جذاب و متنوع فروشگاه کتاب باشند.

پاراگراف دوم: اضافه کردن عکس کتاب به طرح، احساسی از خلاقیت و تنوع را به مخاطبان القا می‌کند و به آن‌ها اطمینان می‌دهد که فروشگاه دارای کتاب‌های متنوع و جذابیت است.

پاراگراف سوم: استفاده از لایه باز در طراحی کارت ویزیت، امکان ویرایش و تنظیم مجدد عناصر طرح را برای فروشگاه کتاب فراهم می‌کند. این امکان به فروشگاه اجازه می‌دهد تا بر اساس نیازها و تغییرات بازار، طرح کارت ویزیت خود را به‌روز کند و به نیازهای مشتریان جواب دهد.

پاراگراف چهارم: کارت ویزیت با طراحی لایه باز می‌تواند به مشتریان اطمینان بدهد که فروشگاه دارای یک هویت و شناخت مشخص است و می‌توانند به راحتی با استفاده از اطلاعات موجود بر روی کارت ویزیت، با فروشگاه ارتباط برقرار کنند.

پاراگراف پنجم: به طور کلی، طراحی لایه باز کارت ویزیت با زمینه زرد و بنفش و عکس کتاب می‌تواند به فروشگاه کتاب کمک کند تا بازار خود را گسترش دهد و شناخت بیشتری در بین مشتریان برای خود ایجاد کند.

طرح کارت ویزیت لایه باز فروشگاه کتاب توسط تیم ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی فروش کتاب و ترویج کتاب خوانی طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت فروشگاه کتاب

طرح کارت ویزیت فروشگاه کتاب شامل: بکگراند کرم ،وکتور ،  لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح ، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح بدون تغییر سایز مناسب چاپ کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت برجسته، کارت ویزیت براق و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

کارت ویزیت فروشگاه کتاب، کارت ویزیت کتاب فروشی، کارت ویزیت کتابخانه، طرح کارت ویزیت لایه باز کتاب فروشی، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی کارت ویزیت فروشگاه کتاب

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                زرد ، بنفش

سایز:                               45 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت فروشگاه کتاب
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم در طرح کارت ویزیت
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا و عکس باکیفیت کتاب
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت

 


وکتور کتاب , فروشگاه کتاب , کارت ویزیت لایه باز فروشگاه کتاب , کتاب سرا , تبلیغات فروشگاه کتاب , کتاب , کتاب فروشی , کارت ویزیت فروشگاه کتاب , گالری کتاب , کتاب سرا , مرکز فروش کتاب , کارت ویزیت کتاب فروشی , کتاب های درسی و غیر درسی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325