طرح کارت ویزیت متخصص قلب و عروق

شناسه مطلب : 452011
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :9 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت پزشک متخصص قلب و عروق

تبلیغات در شغل پزشک متخصص قلب و عروق به عنوان ابزاری اساسی برای جذب بیماران و ایجاد اعتماد در جامعه شناخته می‌شود. با توجه به اهمیت خدمات پزشکی و حساسیت موضوع سلامت قلب، پزشکان نیاز دارند تا از طریق تبلیغات مؤثر، تخصص و خدمات خود را به بیماران معرفی کنند. تبلیغات آنلاین، از جمله وب‌سایت‌های تخصصی، شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های نظرسنجی، می‌تواند به جلب توجه بیماران و ارائه اطلاعات دقیق در مورد بیماری‌های قلبی و راه‌های پیشگیری و درمان آن‌ها کمک کند.

چاپ کارت ویزیت نیز یکی از ابزارهای کلیدی در بازاریابی برای پزشکان متخصص قلب و عروق به شمار می‌آید. یک کارت ویزیت حرفه‌ای و جذاب می‌تواند شامل اطلاعات تماس، نشانی مطب، و تخصص‌های پزشک باشد. طراحی مناسب و استفاده از رنگ‌های متناسب با هویت برند پزشک می‌تواند حس اعتماد و حرفه‌ای بودن را به بیماران منتقل کند. کارت ویزیت به‌عنوان یک یادآور فیزیکی از خدمات پزشکی عمل کرده و به بیماران کمک می‌کند تا در مواقع نیاز به‌راحتی به پزشک مراجعه کنند.

ترکیب تبلیغات مؤثر با استفاده از کارت ویزیت، به پزشکان متخصص قلب و عروق کمک می‌کند تا در یک بازار رقابتی برجسته شوند و ارتباط قوی‌تری با بیماران برقرار کنند. این دو ابزار به پزشکان امکان می‌دهند تا به‌طور مؤثری خدمات خود را معرفی کرده و حس اطمینان و آرامش را در بیماران ایجاد کنند. در نتیجه، برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از این ابزارها می‌تواند به بهبود جایگاه پزشک در جامعه و افزایش رضایت بیماران منجر شود.

 سایت ایران طرح کارت ویزیت پزشک متخصص قلب و عروق جهت آگاهی مردم از وجود این کلینیک ها را طراحی و در اختیار اعضای این سایت قرار داده است.

 

عناصر استفاده شده در کارت ویزیت پزشک متخصص قلب و عروق

طرح کارت ویزیت پزشک متخصص شامل: 

عکس قلب، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی و بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان ایران طرح به صورت عمودی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح کارت ویزیت ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت پزشک متخصص قلب و عروق

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               9 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت پزشک متخصص قلب و عروق
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح کارت ویزیت
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت
  • استفاده از المانهای با کیفیت و لیبل و شیپ های کاربردی در طراحی کارت ویزیت

 


کارت ویزیت متخصص داخلی , پزشکی , کارت ویزیت دکتر قلب و عروق , کارت ویزیت پزشک داخلی , کارت ویزیت متخصص مغر اعصاب , کارت ویزیت psd , کارت ویزیت داروخانه , کارت ویزیت psd جراح قلب , کارت ویزیت لایه باز جراح قلب , کارت ویزیت پزشکی , کارت ویزیت متخصص قلب , کارت ویزیت مطب دکتر متخصص قلب و عروق , کارت ویزیت فروشگاه لوازم پزشکی , طرح کارت ویزیت پزشک زنان , کارت ویزیت ویزیت داروخانه , کارت ویزیت لایه باز پزشک کودکان , طرح کارت ویزیت پزشک قلب و عروق , پزشک , کارت ویزیت پزشک قلب و عروق , ویزیت psd دکتر قلب ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325