طرح کارت ویزیت مبل فروشی

شناسه مطلب : 439230
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :11 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت ویزیت گالری مبل

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در صنعت مبل فروشی می‌توانند به شدت تأثیرگذار باشند و در جلب مشتریان و افزایش فروش نقش بزرگی ایفا کنند. این ابزارها به فروشندگان مبل فرصت می‌دهند تا به نحوی جذاب و ابتکاری، محصولات خود را به جامعه معرفی کنند و ارتباط مستقیم با مشتریان برقرار کنند.

تبلیغات می‌توانند با ارائه تصاویر زیبا و متناسب با طراحی مبل‌ها، جلب توجه مشتریان را فراهم کنند. از طریق وسایل چاپی یا دیجیتال، می‌توان به طور جذاب و زیبا به ویژگی‌ها و طراحی‌های منحصر به فرد مبل‌ها اشاره کرد و تأثیر مثبتی بر روی تصمیم‌گیری مشتریان داشت.

کارت ویزیت در این صنعت نیز یک ابزار بسیار حیاتی است. این کارت‌ها، با ارائه اطلاعات کلیدی مانند آدرس فروشگاه، شماره تماس، وب‌سایت، و نمونه‌ای از طرح‌ها و محصولات، به مشتریان اطمینان از حرفه‌ای بودن و ارزش خرید در فروشگاه می‌دهند. از طریق این کارت‌ها، ارتباطات مداوم با مشتریان برقرار شده و فرصتی برای بازدید مجدد و خرید ایجاد می‌شود.

طراحی مناسب تبلیغات و کارت ویزیت با تأثیر بصری و محتوا مناسب، ارتقاء نام و شناخت برند فروشگاه مبل را تضمین می‌کند و به طور کلی به تعزیز اعتبار و جلب اعتماد مشتریان کمک می‌کند. این ابزارها به فروشندگان مبل فرصت می‌دهند تا در بازار رقابتی، به عنوان یک گزینه جذاب و قابل اعتماد شناخته شوند و در نهایت، به افزایش فروش و توسعه کسب و کار کمک کنند.


طراحی لایه باز کارت ویزیت مبل فروشی با زمینه آبی و کرم و عکس مبل می‌تواند به عنوان یک ابزار جذاب و حرفه‌ای در تبلیغات و ترویج فروشگاه مبل عمل کند. زمینه آبی و کرم به عنوان رنگهای آرام و زیبا، حس لطافت و راحتی را به مشتریان منتقل می‌کنند و می‌توانند جذب توجه و اعتماد مخاطبان را افزایش دهند.

استفاده از عکس مبل در طراحی کارت ویزیت، مشتریان را به طور مستقیم با محصولات و انواع مبل‌های موجود در فروشگاه آشنا می‌کند. تصاویر با کیفیت از طراحی‌های زیبا و متنوع مبل‌ها، توجیه قابل توجهی برای بازدید از فروشگاه ایجاد می‌کنند و مشتریان را به انتخاب مبل خود ترغیب می‌کنند.

زمینه آبی و کرم در کنار عکس مبل، حس آرامش و ثبات را در ذهن مخاطبان ایجاد می‌کند. این ترکیب رنگی نه تنها باعث آراستگی و زیبایی ظاهر کارت ویزیت می‌شود بلکه ارتباط ذهنی مثبتی با فروشگاه مبل ایجاد می‌کند و تاثیر مثبتی بر تصمیم‌گیری مشتریان دارد.

طراحی لایه باز در کارت ویزیت این امکان را فراهم می‌کند که محتوا و اطلاعات در آینده تغییر کنند و به راحتی با تغییرات در محصولات و سبک‌های جدید مبل، همیشه اطلاعات به‌روز به مشتریان ارائه شود.

به طور خلاصه، طراحی لایه باز کارت ویزیت مبل فروشی با زمینه آبی و کرم و عکس مبل، یک ابزار تبلیغاتی استراتژیک است که می‌تواند به تعزیز شناخت برند، جلب مشتریان جدید، و ارتقاء تجربه خرید کمک کند.

کارت ویزیت لایه باز گالری مبلمان جهت استفاده کاسبان این دسته از مشاغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت گالری مبلمان

طرح کارت ویزیت فروشگاه مبل شامل: عکس باکیفیت مبل راحتی، عکس با کیفیت مبل و صندلی، مبلمان، لیبل و شیپ های کاربردی می‌باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح کارت ویزیت مشاغل ، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

کارت ویزیت گالری مبلمان، طرح کارت ویزیت گالری مبل، کارت ویزیت لایه باز نمایشگاه مبلمان، کارت ویزیت مبل فروشی، عکس باکیفیت مبل راحتی، عکس با کیفیت مبل و صندلی، مبلمان، لیبل ،  شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی کارت ویزیت گالری مبل

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم ، آبی

سایز:                                11 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت گالری مبلمان
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و آبی با طرح کارت ویزیت
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت باکیفیت مبل
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت مبل فروشی

کارت ویزیت مبلمان , مبل فروشی , کارت ویزیت فروشگاه مبل , کارت ویزیت مبل فروشی , لایه باز , مبلمان , گالری مبل , کارت ویزیت گالری مبل , کارت ویزیت , کارت ویزیت ایرانی , طرح کارت ویزیت مبل فروشی , دکوراسیون , طرح های لایه باز , کارت ویزیت لایه باز , تصویر دوربری شده مبل ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325