طرح کارت ویزیت دفتر خدمات بازرگانی

شناسه مطلب : 424506
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :2 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/04/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت ویزیت دفتر خدمات بازرگانی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌توانند تأثیر قابل توجهی در رشد و موفقیت شغل دفتر خدمات بازرگانی داشته باشند. این تبلیغات می‌توانند به شرکت کمک کنند تا در دسترسی به مشتریان جدید و جذب مشتریان بیشتری برای خدمات خود موفق باشند. از طریق تبلیغات، دفتر خدمات بازرگانی می‌تواند به صورت گسترده‌تری بازار خود را به مشتریان هدف معرفی کند و نشان دهد که چه نوع خدمات و ارزش افزوده‌ای را برای آنها ارائه می‌دهد.

یکی از ابزارهای موثر برای تبلیغات در شغل دفتر خدمات بازرگانی، چاپ کارت ویزیت است. چاپ کارت ویزیت با عنوان و اطلاعات تماس شرکت، اولین تماس بین شرکت و مشتریان را فراهم می‌کند. این کارت‌ها می‌توانند بر روی میزها، در سمت‌های خودروها و در مکان‌های عمومی دیگر به راحتی قرار بگیرند. با چاپ کارت ویزیت، شرکت می‌تواند حضور قابل مشاهده‌تری در جامعه داشته باشد و به مشتریان وجود خود را به طور قابل توجهی نشان دهد.

علاوه بر این، چاپ کارت ویزیت می‌تواند راهی موثر برای تقویت شبکه‌ی تعاملات شرکت باشد. با داشتن کارت ویزیت، نمایندگان شرکت می‌توانند در جلسات، کنفرانس‌ها و رویدادهای مختلف آن را به مشتریان و همکاران خود ارائه دهند. این کارت‌ها معرفی شرکت و نمایندگان آن را آسان‌تر می‌کنند و می‌توانند روابط حرفه‌ای را تقویت کنند و در نهایت بازدهی و فرصت‌های تجاری را افزایش دهند.

بنابراین، تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌توانند به شرکت‌های دفتر خدمات بازرگانی کمک کنند تا شناخت مشتریان خود را افزایش داده و در بازار رقابتی بهبود و توسعه یابند. با استفاده از این ابزارها، شرکت‌ها می‌توانند حضور موثری داشته باشند و بازدهی خود را افزایش داده و در نهایت رشد و موفقیت بیشتری را در دنیای تجارت به دست آورند.

طرح کارت ویزیت دفتر خدمات بازرگانی جهت استفاد این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح طرح کارت ویزیت لایه باز دفتر خدمات بازرگانی

طرح کارت ویزیت دفتر خدمات بازرگانی شامل: وکتور ، کادر و  لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ  کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید. طرح بدون تغییر سایز مناسب چاپ کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز مناسب چاپ کارت ویزیت براق، کارت ویزیت کتان و کارت ویزیت مات و دیگر کارت ویزیت ها نیز می باشد.

 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت دفتر خدمات بازرگانی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سفید ، سبز

سایز:                                2 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت لایه باز دفتر خدمات بازرگانی
  • همنشینی مناسب رنگ سفید و سبز با طرح کارت ویزیت
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی در طراحی کارت ویزیت
  • اسفاده مناسب از وکتور مرتبط با طرح کارت ویزیت دفتر خدمات بازرگانی
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت

طرح کارت ویزیت شرکت بازرگانی , طرح کارت ویزیت دفتر خدمات بازرگانی , کارت ویزیت لایه باز شرکت بازرگانی , کارت ویزیت شخصی , کارت ویزیت PSD شرکت بازرگانی , طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت بازرگانی , کارت شناسایی , کارت ویزیت شرکت بازرگانی , خدمات بازرگانی , کارت ویزیت , business card , کارت ویزیت psd بازرگانی , طرح psd , کارت ویزیت شرکتی , دفتر خدمات بازرگانی , کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت دفتر خدمات بازرگانی , کارت ویزیت تجاری , دانلود کارت ویزیت لایه باز , کارت پرسنلی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325