طرح کارت ویزیت آبمیوه فروشی

شناسه مطلب : 443950
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :17 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت ویزیت آبمیوه سرا

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل آبمیوه فروشی تاثیر قابل توجهی دارند و می‌توانند به صورت قابل ملاحظه‌ای بر فروش و شناخت برند تأثیر بگذارند. اولین تأثیر آنها بر روی جذب مشتریان است. با ارائه تبلیغات مؤثر و جذاب، مشتریان بیشتری به فروشگاه آبمیوه شما جلب می‌شوند. این تبلیغات می‌توانند شامل تصاویر رنگارنگ و زیبا از محصولات، پیشنهادها و تخفیف‌های ویژه، ویژگی‌های سلامتی آبمیوه‌ها و مزایای مصرف آنها باشند.

ثانیاً، چاپ کارت ویزیت می‌تواند به عنوان یک ابزار ارتباطی مؤثر عمل کند. زمانی که مشتریان شما یک کارت ویزیت با طراحی جذاب و اطلاعات کامل دریافت می‌کنند، آنها احساس اطمینان بیشتری نسبت به کسب و کار شما دارند و احتمالاً برای خرید مجدد به شما مراجعه می‌کنند یا حتی آن را به دیگران توصیه می‌کنند.

سومین تأثیر تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در افزایش شناخت برند است. با استفاده از این ابزارها، شما می‌توانید برند خود را در ذهن مشتریانتان به خوبی جا بگذارید. این امر می‌تواند منجر به افزایش اعتماد به نفس و اعتبار شما در بازار محلی شود و در نتیجه، تأثیر مثبتی بر روی فروش و درآمد شما داشته باشد.

طراحی لایه باز کارت ویزیت برای یک آبمیوه فروشی با زمینه نارنجی و سبز می‌تواند یک انتخاب بسیار جذاب و جالب باشد که توانایی جلب توجه مشتریان را دارد. این طرح، از رنگ‌هایی که به ذهن مرتبط با انرژی و تازگی می‌آیند، استفاده می‌کند، که باعث می‌شود که کارت ویزیت به عنوان یک ابزار ارتباطی جذاب و قدرتمند مورد توجه قرار گیرد.

اولین بخش از طرح لایه باز کارت ویزیت می‌تواند شامل نام و لوگوی آبمیوه فروشی باشد. این بخش با یک پس‌زمینه نارنجی زنده و پرانرژی، همراه با لوگوی شناخته شده شما، نگاه مشتری را به سمت کسب و کار شما جلب خواهد کرد.

بعد از آن، در بخش دوم می‌توانید اطلاعات تماس مانند آدرس، شماره تماس و ایمیل آبمیوه فروشی خود را قرار دهید. این بخش می‌تواند با یک زمینه سبز تازه و توانمند به عنوان نماینده از تازگی و سلامتی محصولات شما تأکید کند.

سپس، در بخش سوم، می‌توانید خدمات و محصولاتی که آبمیوه فروشی شما ارائه می‌دهد را به طور مختصر معرفی کنید. این می‌تواند شامل انواع آبمیوه‌ها، سوالات، اسموتی‌ها و سایر محصولات مرتبط باشد.

در بخش چهارم، می‌توانید یک فضای خالی برای نوشتن یادداشت‌ها یا قرار دادن لوگوی شبکه‌های اجتماعی خود ایجاد کنید. این بخش امکان ارتباط بیشتر مشتریان با کسب و کار شما را فراهم می‌کند.

و در پایان، در بخش پنجم می‌توانید یک عکس زیبا و شفاف از یکی از محصولات آبمیوه خود را قرار دهید، که از طریق این عکس، مشتریان به طعم و تازگی محصولات شما آشنا شوند و به خرید آن‌ها ترغیب شوند.

کارت ویزیت آبمیوه سرا ،جهت تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در طرح کارت ویزیت آبمیوه فروشی

طرح کارت ویزیت آبمیوه و بستنی شامل: وکتور، عکس با کیفیت آبمیوه  ، آبمیوه ،لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت لایه باز آبمیوه فروشی

ابعاد:                                6 در9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                نارنجی ، سبز

سایز:                               17 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت آبمیوه سرا
  • همنشینی مناسب رنگ نارنجی و سبز با طرح آبمیوه فروشی
  • استفاده از عکس آبمیوه که مناسب طرح کارت ویزیت آبمیوه سرا می باشد. 
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت آبمیوه سرا

آبمیوه سرا , آبمیوه طبیعی , کارت ویزیت psd , کارت ویزیت آبمیوه طبیعی , کارت ویزیت آبمیوه سرا , آبمیوه , کارت ویزیت لایه باز , طرح کارت ویزیت آبمیوه فروشی , کارت ویزیت , کارت ویزیت آبمیوه فروشی , طرح کارت ویزیت آبمیوه سرا , آبمیوه فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325