طرح پوستر هفته پدافند غیر عامل

شناسه مطلب : 451904
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :109 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/26
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

طرح پوستر هفته پدافند غیر عامل

هفته پدافند غیرعامل، که به ترویج فرهنگ و آگاهی عمومی درباره امنیت و حفاظت از زیرساخت‌ها و مردم در برابر تهدیدات غیرمترقبه اختصاص دارد، به عنوان یک فرصت مهم برای آموزش و ارتقاء سطح آگاهی جامعه شناخته می‌شود. این هفته به‌ویژه بر اهمیت پیشگیری، آمادگی و کاهش آسیب‌ها در برابر خطرات طبیعی و انسانی تأکید دارد. در این راستا، استفاده از ابزارهای تبلیغاتی مانند بنرها می‌تواند به شکل مؤثری در انتقال پیام‌ها و اهداف پدافند غیرعامل کمک کند.

چاپ بنر برای هفته پدافند غیرعامل به ترویج اطلاعات مرتبط با تهدیدات مختلف و راه‌های مقابله با آن‌ها کمک می‌کند. بنرهای طراحی‌شده می‌توانند شامل نکات آموزشی درباره اقدامات پیشگیرانه، روش‌های مقابله با بحران و اهمیت همکاری‌های اجتماعی باشند. این بنرها را می‌توان در مکان‌های عمومی، مدارس، دانشگاه‌ها و سازمان‌های دولتی نصب کرد تا افراد بیشتری با مفاهیم پدافند غیرعامل آشنا شوند و انگیزه‌ای برای مشارکت در فعالیت‌های مربوط به این موضوع پیدا کنند.

علاوه بر این، نصب بنرهای مرتبط با هفته پدافند غیرعامل می‌تواند به ایجاد حس همبستگی و مسئولیت اجتماعی در بین افراد جامعه کمک کند. وقتی که مردم از طریق بنرها با اهمیت این موضوع آشنا می‌شوند، احتمال بیشتری دارد که در برنامه‌ها و فعالیت‌های مرتبط شرکت کنند و به افزایش آگاهی در میان خانواده‌ها و دوستان خود کمک کنند. در نتیجه، چاپ بنر در این هفته می‌تواند به عنوان یک عامل مؤثر در ایجاد فرهنگی پایدار و مقاوم در برابر تهدیدات مختلف عمل کند و به ارتقاء امنیت عمومی و ملی منجر شود.

طرح بنر لایه باز هفته پدافند غیر عامل، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر هفته پدافند غیر عامل

طرح بنر پدافند غیر عامل شامل:

تصویر مرتبط، متن گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر هفته پدافند غیر عامل می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز پدافند غیر عامل

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               109 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر 
  • طراحی بنر مناسبتی با استفاده از المانهای مذهبی
  • طراحی تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر پدافند غیر عامل

طرح بنر روز پدافند غیر عامل , بنر لایه باز پدافند غیر عامل , بنر گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل , طرح بنر روز پدافند غیر عامل , پرچم ایران , بنر پدافند , طرح بنر پدافند غیر عامل , پدافند غیر عامل , بنر روز پدافند غیر عامل , بنر پدافند غیر عامل ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325