طرح پوستر هفته وقف

شناسه مطلب : 450153
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :98 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/06/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح پوستر هفته وقف

هفته وقف، که هر ساله برای ترویج فرهنگ وقف و یادآوری اهمیت این عمل نیکوکارانه در جامعه اسلامی برگزار می‌شود، فرصت مناسبی برای تأکید بر نقش وقف در پیشرفت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه است.

وقف به عنوان یک سنت دیرینه در اسلام، تأثیرات مثبت فراوانی بر ترویج عدالت اجتماعی، حمایت از نیازمندان و توسعه مراکز دینی، آموزشی و درمانی دارد.

این هفته به منظور ترویج این ارزش الهی و تشویق مردم به شرکت در امور وقفی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

چاپ بنرها به عنوان یکی از ابزارهای مؤثر تبلیغاتی، می‌تواند نقش بسزایی در افزایش آگاهی عمومی درباره اهمیت و مزایای وقف ایفا کند.

بنرهای مرتبط با هفته وقف می‌توانند با استفاده از پیام‌های انگیزشی، تصاویر افراد موفق در امور وقفی، و آیات و احادیث مرتبط، مردم را به انجام این عمل خیرخواهانه ترغیب کنند.

طراحی‌های مناسب و رنگ‌های متناسب با فضای معنوی این هفته می‌تواند به جذب توجه مخاطبان کمک کرده و احساس مشارکت و همدلی بیشتری ایجاد کند.

نصب بنرهای هفته وقف در اماکن عمومی مانند مساجد، مدارس، ادارات و معابر شهری، علاوه بر زیباسازی محیط، می‌تواند به ایجاد فرهنگ وقف در جامعه کمک کند.

این بنرها با اطلاع‌رسانی دقیق درباره فرصت‌های موجود برای وقف، پروژه‌های وقفی فعال، و نحوه مشارکت افراد، مردم را به ایفای نقش فعال‌تر در این سنت حسنه دعوت می‌کنند.

در نتیجه، چاپ بنرهای مرتبط با هفته وقف می‌تواند به تقویت این فرهنگ نیکوکارانه و توسعه اجتماعی و اقتصادی جامعه اسلامی کمک شایانی کند.

بنر لایه باز هفته وقف، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر هفته وقف

طرح پوستر هفته وقف شامل:

تصویر نهال و متن تبریک هفته وقف می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ  بنر مناسبتی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر تبریک روز آتش نشان می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز هفته وقف

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               98 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر هفته وقف
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح بنر هفته وقف
  • استفاده از متن تبریک هفته وقف در طرح بنر هفته وقف

بنر مناسبتی , بنر روز اوقاف , بنر هفته وقف , هفته وقف , طرح بنر هفته وقف , دانلود بنر روز اوقاف , بنر لایه باز روز وقف , بنر , طرح بنر هفته وقف , دانلود بنر لایه باز , بنر لایه باز هفته وقف , طرح لایه باز , اوقاف , دانلود بنر هفته وقف , روز اوقاف , بنر گرامیداشت هفته وقف , اداره اوقاف , وقف احسان ماندگار , بنر هفته وقف , بنر روز وقف , عمودی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325