طرح پوستر ماه محرم

شناسه مطلب : 446471
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :170 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/04/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر استند شهری مراسم ماه محرم

ماه محرم به عنوان یکی از ماه‌های مقدس در تقویم اسلامی، به یاد و عزاداری شهادت امام حسین (ع) و یارانش در واقعه تلخ کربلا می‌باشد. این ماه برای اهل سنت و شیعه اهمیت زیادی دارد و به مناسبت واقعه در سال 61 هجری قمری، مراسمات عزاداری، سوگواری و مراسم دینی بسیاری در سراسر جهان برگزار می‌شود. این مراسمات با هدف ابراز ارادت و همدردی با اهل بیت (ع) و تقویت ارزش‌های دینی و انسانی برگزار می‌شوند.

بنرها به عنوان یکی از ابزارهای ارتباطی بسیار مؤثر در این ماه شناخته می‌شوند. این بنرها با استفاده از تصاویر، شعارها و پیام‌هایی که به موضوعات مرتبط با عزاداری و سوگواری اشاره دارند، افراد را به شرکت در مراسمات دینی و عزاداری می‌کشانند. طراحی زیبا و متناسب این بنرها، نه تنها به عنوان ابزاری برای جذب شرکت‌کنندگان، بلکه به عنوان یک وسیله برای انتقال احساسات و معانی عمیق درباره واقعه کربلا عمل می‌کند و مخاطبان را به فعالیت در این مراسمات تشویق می‌کند.

بنرهای ماه محرم همچنین به عنوان نمادی از وحدت و همبستگی مسلمانان در برابر مصیبت کربلا شناخته می‌شوند. آن‌ها به جامعه اسلامی یادآوری می‌کنند که با وحدت و همدردی در مقابل چالش‌ها و سختی‌ها می‌توانند ارزش‌های دینی و انسانی خود را حفظ کرده و به تقویت آنها کمک کنند.

طرح لایه باز بنر شهری ایام محرم، جهت استفاده امت عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر محرم

طرح بنر استند شهری محرم شامل: تصویر خانه و متن این خانه عزادار حسین است و متن تسلیت ایام محرم می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  بنر محرم(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر استند شهری ایام محرم

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                                170 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر استند شهری لایه باز عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز و طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر محرم
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب و متن مرتبط با طرح بنر شهری ایام عزاداری محرم می باشد

دانلود بنر لایه باز محرم , بنر استند شهری ماه محرم , ماه محرم , بنر عاشورا , بنر محرم , طرح بنر استند شهری ماه محرم , بنر ماه محرم , طرح بنر محرم , دانلود طرح بنر ایام محرم , طرح بنر تسلیت محرم , طرح بنر ایام محرم , بنر اطلاع رسانی ایام محرم , بنر استند شهری محرم , بنر ایام سوگواری محرم , دانلود بنر محرم , بنر لایه باز محرم , بنر ایام شهادت امام حسین , این خانه عزادار حسین است , بنر سالروز شهادت امام حسین , بنر استند شهری , طرح بنر ماه محرم , بنر ماه محرم , دانلود بنر ماه محرم , دانلود بنر استند شهری محرم , بنر ایام محرم , طرح بنر محرم , محرم , بنر تسلیت محرم , بنر عزاداری محرم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325