طرح پوستر روز کار آفرینی

شناسه مطلب : 443095
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :73 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر سالروز هفته مهارت و کارآفرینی

روز کارآفرینی یک مناسبت است که به تقویت فرهنگ کارآفرینی و ایجاد انگیزه برای شروع یا توسعه کسب و کارها می‌پردازد. این روز فرصتی است برای تشویق افراد به ایده‌پردازی، خلاقیت و تلاش برای دست‌یافتن به موفقیت در حوزه کسب و کارهای جدید و نوآورانه. با توجه به اهمیت کارآفرینی در رشد اقتصادی و توسعه اجتماعی، این روز باعث می‌شود تا ارزش‌های کارآفرینی و اثرات مثبت آن بر جوامع مورد توجه قرار گیرد.

چاپ بنر برای این روز نقش مهمی در ایجاد آگاهی و ترویج فرهنگ کارآفرینی دارد. بنرها با ارائه پیام‌های الهام‌بخش و تصاویر جذاب، می‌توانند افراد را به تفکر کارآفرینانه ترغیب کنند و آن‌ها را به شرکت در دوره‌های آموزشی یا فعالیت‌های مرتبط با کارآفرینی دعوت کنند. این بنرها همچنین می‌توانند اطلاعات مربوط به رویدادها، کنفرانس‌ها یا فرصت‌های شغلی مرتبط با کارآفرینی را منتقل کرده و افراد را به شرکت در این فعالیت‌ها ترغیب کنند.

با توجه به اینکه کارآفرینی یکی از عوامل اصلی رشد و پیشرفت اقتصادی است، چاپ بنرها برای روز کارآفرینی ابزاری قدرتمند در ترویج این ایده و ایجاد انگیزه برای فعالیت در حوزه کسب و کارها است. این بنرها می‌توانند به عنوان یک پل ارتباطی بین افراد علاقه‌مند و منابع مرتبط با کارآفرینی عمل کنند و به توسعه فرهنگ کارآفرینی در جوامع کمک کنند.

طرح بنر لایه باز کارآفرینی، توسط طراحان ایران طرح جهت بزرگداشت این روز ملی طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز کارآفرینی

طرح لایه باز بنر روز کارآفرینی شامل: تایپوگرافی روز ملی کارآفرینی، تصویر مفهومی از کارآفرینی، جملات مربوط به کارآفرینی، طرح گل و متن تبریک روز ملی کارآفرینی و هفته مهارت می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر مناسبتی ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تبریک و شادباش این سالروز ملی استفاده نمایید.

مشخصات فنی بنر هفته ملی مهارت

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               73 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز ملی کارآفرینی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح  بنر
  • استفاده از تصویر گرافیکی و مفهومی کارآفرینی
  • استفاده از متن تبریک روز ملی کارآفرینی و هفته مهارت
  • استفاده جملات مربوط به مهارت و کار متناسب با طرح بنر کار آفرینی

 

 


کارگر , دانلود بنر مناسبتی , روز کارآفرینی و آموزش فنی حرفه ای , آفرین کارآفرینان , کار , بنر مناسبت روز کار آفرینی , تایپوگرافی روز ملی کارآفرینی , دانلود پسوند psdبنر روز کارآفرینی , ایران , روز6 مرداد , روز کارآفرینی , طرح لایه باز بنر روز کار آفرینی , کارآفرینی , بنر آموزش فنی حرفه ای , طرح لایه باز بنر مناسبت روز کار آفرینی , تایپوگرافی کارآفرینی , سازمان فنی حرفه ای , روز کار افرینی , دانلودبنرآموزش فنی حرفه ای ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325