طرح پوستر روز نوجوان و هفته بسیج دانش آموزی

شناسه مطلب : 451521
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :180 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح پوستر روز نوجوان و هفته بسیج دانش آموزی

روز نوجوان و هفته بسیج دانش‌آموزی در ایران به منظور گرامی‌داشت ارزش‌های نوجوانان و ترویج روحیه بسیجی در میان دانش‌آموزان برگزار می‌شود. این ایام فرصتی برای تاکید بر نقش موثر نوجوانان در جامعه و تشویق آنها به فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و علمی است. با توجه به افزایش آگاهی نوجوانان درباره مسائل اجتماعی و سیاسی، برگزاری برنامه‌های ویژه در این هفته به ترویج همکاری و همبستگی میان دانش‌آموزان کمک می‌کند.

چاپ بنر به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی موثر می‌تواند نقش بسزایی در ارتقاء آگاهی و جذب توجه دانش‌آموزان و والدین آنها در این ایام ایفا کند. بنرها می‌توانند شامل پیام‌های آموزشی، شعارهای تشویقی و دعوت به شرکت در برنامه‌های مختلف باشند. استفاده از رنگ‌ها و طراحی‌های جذاب در بنرها می‌تواند به جلب توجه نوجوانان و ایجاد انگیزه برای مشارکت در فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی کمک کند.

در نهایت، چاپ بنرها می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی میان مسئولین و دانش‌آموزان عمل کند و زمینه‌ساز آشنایی بیشتر آنها با اهداف و فعالیت‌های بسیج باشد. با توجه به تاثیر بالای رسانه‌ها در زندگی روزمره، استفاده از بنرها می‌تواند در ترویج فرهنگ بسیج و افزایش مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی مؤثر باشد. این اقدامات می‌تواند به تقویت حس مسئولیت اجتماعی در نوجوانان و ایجاد جامعه‌ای پویا و آگاه کمک کند.

طرح بنر لایه باز بسیج دانش آموزی، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز نوجوان و بسیج دانش آموزی

طرح بنر بسیج دانش آموزی شامل:

نقاشی دیجیتال حسین فهمیده، تایپوگرافی شهید فهمیده و متن گرامیداشت روز بسیج دانش آموزی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر بسیج دانش آموزی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر بسیج دانش آموزی

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               180 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر بسیج دانش آموزی و روز نوجوان
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر بسیج دانش آموزی
  • طراحی بنر مناسبتی با استفاده از تصویر شهید فهمیده
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر بسیج دانش آموزی

طرح استند روز بسیج دانش آموزی , طرح استند روز نوجوان , بنر بسیج دانش آموزی , شهادت حسین فهمیده , حسین فهمیده , تصویر دانش آموز بسیجی , بنر هشتم آبان , نقاشی دیجیتال شهید فهمیده , تایپوگرافی شهید فهمیده , تایپوگرافی بسیج دانش آموزی , بنر هفته بسیج دانش آموزی , استند روز نوجوان , بنر 8 آبان , بسیج دانش آموزی , استند روز بسیج دانش آموزی , شعار برای روز بسیج ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325