طرح پوستر روز جهانی نابینایان

شناسه مطلب : 451531
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : خاکستری
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :2 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح پوستر روز جهانی نابینایان

روز جهانی نابینایان، که به عنوان "روز عصای سفید" نیز شناخته می‌شود، هر سال در 15 اکتبر به منظور افزایش آگاهی درباره حقوق و نیازهای افراد نابینا و کم‌بینا گرامی داشته می‌شود. این روز نمادی از خودمختاری، توانمندی و استقلال افراد نابینا است و به جامعه یادآوری می‌کند که این افراد با چالش‌هایی روبرو هستند که نیازمند توجه، درک، و حمایت همگانی است. هدف از برگزاری این روز، تاکید بر اهمیت ایجاد یک محیط قابل دسترس و بدون موانع برای همه افراد جامعه است.

چاپ بنر برای روز جهانی نابینایان یکی از راه‌های مؤثر برای افزایش آگاهی و جلب توجه عمومی به این موضوع است. بنرهای طراحی شده با تصاویر مرتبط مانند عصای سفید و پیام‌های آگاهی‌بخش می‌توانند به افراد جامعه یادآوری کنند که نابینایان بخشی مهم از جامعه هستند که نیازمند احترام و حمایت همه‌جانبه‌اند. این بنرها در محیط‌های شهری، مراکز فرهنگی و مدارس نصب می‌شوند تا پیام این روز را به گوش همه رسانده و فرهنگ احترام به حقوق افراد نابینا را ترویج کنند.

علاوه بر آگاهی‌بخشی، بنرهای این مناسبت می‌توانند به عنوان یک ابزار برای تشویق افراد به اقداماتی در جهت حمایت از نابینایان مورد استفاده قرار گیرند. برای مثال، این بنرها می‌توانند اطلاعاتی در مورد خدمات حمایتی یا راهکارهایی برای تعامل بهتر با افراد نابینا ارائه دهند. نصب بنرها با پیام‌های مثبت و انگیزشی در مکان‌های عمومی، باعث ایجاد فضای همدلی و درک بیشتر میان جامعه و افراد نابینا می‌شود و به همه یادآوری می‌کند که در کنار هم می‌توانیم دنیایی عادلانه‌تر و بهتر برای همه ایجاد کنیم.

بنر لایه باز روز نابینایان، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر روز جهانی نابینایان

طرح پوستر روز نابینایان شامل:

تصویر مرتبط و متن گرامیداشت روز جهانی نابینایان می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز جهانی نابینایان می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز روز جهانی نابینایان

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                خاکستری

سایز:                               2 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز نابینایان
  • هم نشینی مناسب زمینه خاکستری با طرح بنر روز جهانی نابینایان
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر روز نابینایان

کم بینا , بنر ایرانی , بنر روز جهانی نابینایان , عصای سفید , تصویر سازی نابینا , طرح بنر روز جهانی نابینایان و کم بینایان , طرح روز جهانی نابینایان , بنر مناسبتی , نابینا , بنر روز روشندلان , روز جهانی نابینایان , روشندلان , طرح بنر , طرح بنر روز جهانی نابینایان , روز جهانی نابینایان , طرح بنر روز جهانی نابینایان , بنر گرامیداشت روز نابینایان , بنر روز جهانی عصای سفید , بنر روز جهانی نابینایان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325