طرح پوستر روز جهانی مساجد

شناسه مطلب : 448361
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : سبز کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :182 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/05/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح پوستر روز جهانی مساجد

روز جهانی مساجد، که هر سال در تاریخ معین به جشن و بزرگداشت مساجد اختصاص دارد، فرصتی است برای ارج نهادن به اهمیت و نقش مساجد در جوامع اسلامی.

این روز به طور ویژه به تأمل در عملکرد مساجد به عنوان مراکز عبادی، آموزشی و اجتماعی پرداخته و تلاش می‌کند تا ارزش‌ها و خدمات آن‌ها را در سطح جهانی به نمایش بگذارد.

با توجه به اهمیت این مناسبت، چاپ بنر برای روز جهانی مساجد به عنوان ابزاری قدرتمند در ترویج و جشن‌گرفتن این روز، نقشی کلیدی ایفا می‌کند.

بنرهای چاپی برای روز جهانی مساجد می‌توانند به طور مؤثری به معرفی این مناسبت و جلب توجه جامعه پرداخته و اهمیت آن را برجسته کنند.

طراحی بنر با تصاویری از مساجد، پیام‌های تبریک و اطلاعات درباره فعالیت‌ها و رویدادهای مرتبط با این روز می‌تواند به ترویج روحیه احترام و ارادت به مساجد کمک کند.

نصب بنرها در مکان‌های عمومی، مساجد، و مراکز فرهنگی، نه تنها یادآوری مناسبت به افراد جامعه است، بلکه باعث افزایش آگاهی عمومی در مورد نقش و ارزش‌های مساجد نیز می‌شود.

استفاده از بنرهای چاپی برای روز جهانی مساجد همچنین به تقویت همبستگی و وحدت در میان مسلمانان و افزایش مشارکت در فعالیت‌های مرتبط با این روز کمک می‌کند.

با طراحی بنرهایی که به خوبی بازتاب‌دهنده ارزش‌ها و اهداف این مناسبت هستند، می‌توان پیامی قدرتمند و مثبت به جامعه ارسال کرد.

این بنرها می‌توانند به عنوان بخشی از برنامه‌های تبلیغاتی و فرهنگی برای ارتقاء آگاهی و تشویق به مشارکت در جشن‌های مربوط به روز جهانی مساجد عمل کنند، و به تقویت ارتباطات اجتماعی و فرهنگی در سطح محلی و جهانی کمک نمایند.

طرح لایه باز بنر  روز جهانی مسجد، جهت استفاده طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر  روز جهانی مسجد

طرح بنر روز جهانی مسجد شامل: 

تصویر مسجد و متن گرامیداشت روز جهانی مسجد می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح محرم، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی  استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر افقی روز جهانی مسجد

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سبز ، کرم

سایز:                                182 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز روز جهانی مسجد
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز و کرم با طرح بنر
  • استفاده مناسب عکس با کیفیت مسجد و متن گرامیداشت روز جهانی مساجد در طرح بنر روز جهانی مسجد

بنر لایه باز روز مسجد , نماز , طرح بنر روز مسجد , بنر روز مساجد , دانلود پسوندpsd بنر مسجد , پوستر روز مسجد , طرح بنر روز جهانی مسجد , مساجد , طرح بنر روز مسجد , طرح لایه باز بنر روز جهانی مسجد , گلدسته , دانلود طرح بنر مسجد , طرح پوستر روز مسجد , بنر روز جهانی مسجد , بنر روز مسجد , پوستر روز جهانی مسجد , مساجد ایران , مسجد ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325