طرح پلاکارد مراسم عزاداری دهه دوم محرم

شناسه مطلب : 447119
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :39 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/04/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح پلاکارد مراسم عزاداری دهه دوم محرم

ماه محرم به عنوان یکی از ماه‌ های مقدس در تقویم اسلامی، ویژگی‌ ها و ارزش‌ های منحصر به فردی دارد که بر جامعه مسلمانان تأثیر می‌ گذارد.

این ماه با وقوع حادثه تلخ عاشورا و شهادت امام حسین (ع) و یارانش در کربلا، نمادی از ایمان، ایثار و استقامت در راه حق است.

مردم در این ماه با برگزاری مراسم عزاداری و عبادی، به یاد شهدای کربلا و برادری امام حسین (ع) می‌ افتند و با خود سازی و ایستادگی در برابر ظلم و ستم، اراده‌ی خود را برای ترویج ارزش‌ های انسانی و دینی معرفی می‌ کنند.

چاپ بنر های ماه محرم نقش بسیار مهمی در این فرآیند دارد.

این بنر ها که به تصاویر امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع)، و مناطق مقدس کربلا اختصاص دارند، در مساجد، حسینیه‌ ها، خیابان‌ ها و مکان‌ های عمومی نصب می‌ شوند.

طراحی این بنر ها به گونه‌ ای است که پیام‌ هایی از جمله دعوت به شرکت در مراسم عزاداری، ترویج عدالت و صلح، احترام به حقوق بشر و انسانیت را به جامعه انتقال دهند.

این بنر ها به عنوان یک ابزار ارتباطی قدرتمند، افراد را به عبادت و تأمل در ارزش‌ های انسانی و اخلاقی دعوت می‌ کنند و در کنار آن، اثرگذاری قابل توجهی در افزایش شناخت و فهم عمومی از این مراسم دارند.

بنر های ماه محرم همچنین به تقویت هویت دینی و اجتماعی افراد کمک می‌ کنند.

با ابراز همبستگی و وحدت در پیروی از ارزش‌ های اهل بیت (ع)، این بنر ها افراد را به تقویت ارتباطات معنوی و فرهنگی تشویق می‌ کنند و از آنها خواسته می‌ شود که ارزش‌ هایی چون صداقت، ایمان، و ایثار در برابر سختی‌ ها را در زندگی خود به کار بگیرند.

این ترویج‌ ها به تقویت وحدت بین اعضای جامعه و بهبود ارتباطات اجتماعی و فرهنگی کمک می‌ کند و به تقویت هویت دینی و فرهنگی جامعه نیز سهم مهمی دارد.

طرح لایه باز بنر شهری ایام محرم، جهت استفاده مردم عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر محرم

طرح  بنر استند شهری محرم شامل:

تایپوگرافی مراسم عزاداری دهه دوم ماه محرم و متن تسلیت ایام محرم می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر محرم (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با مردم بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر استند شهری ایام محرم

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               39 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر استند شهری لایه باز عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مراسم عزاداری دهه دوم ماه محرم در طرح بنر محرم
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب و متن مرتبط با طرح بنر شهری ایام عزاداری محرم می باشد

بنر ایام سوگواری محرم , دانلود بنر ماه محرم , بنر اطلاع رسانی ایام محرم , بنر ماه محرم , بنر دهه اول محرم , بنر استند شهری ماه محرم , مراسم عزاداری , دانلود بنر لایه باز محرم , بنر مراسم عزاداری محرم , طرح بنر استند شهری ماه محرم , دانلود طرح بنر ایام محرم , بنر سالروز شهادت امام حسین , بنر عاشورا , بنر مراسم عزاداری دهه دوم محرم , مراسم سوگواری محرم , بنر محرم , طرح بنر محرم , بنر عزاداری محرم , دانلود بنر محرم , بنر ایام شهادت امام حسین , طرح بنر ایام محرم , بنر استند شهری محرم , دهه اول محرم , بنر لایه باز محرم , طرح بنر ماه محرم , دانلود بنر استند شهری محرم , بنر ماه محرم , بنر ایام محرم , بنر استند شهری , محرم , ماه محرم , مراسم عزاداری محرم , طرح بنر تسلیت محرم , طرح بنر محرم , بنر تسلیت محرم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325