طرح پلاکارد شهید یحیی سنوار

شناسه مطلب : 451934
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :135 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
طراح : ابوالفضل حشمتی

طرح پلاکارد شهید یحیی سنوار

شهادت شهید یحیی سنوار، یکی از شخصیت‌های برجسته و مؤثر در مقاومت فلسطینی، یادآور فداکاری و ایستادگی برای آرمان‌های ملت فلسطین است. او به عنوان یک رهبر کارآمد و متعهد، در راستای مبارزه برای آزادی و حقوق مردم خود تلاش کرد و جان خود را در این مسیر فدای اهداف بزرگ نمود. شهادت او نه‌تنها داغی عمیق بر دل‌های نزدیکان و هموطنانش گذاشت، بلکه احساس همبستگی و عزم ملی را در میان مردم تقویت کرد.

چاپ بنرهای تسلیت به مناسبت شهادت شهید سنوار، ابزاری مؤثر برای بیان همدردی و تجلیل از یاد و خاطره او به شمار می‌آید. این بنرها به عنوان نمادهایی از وفاداری و ارادت مردم، در نقاط مختلف جامعه نصب می‌شوند و باعث می‌شوند تا یاد و فداکاری‌های او در ذهن‌ها زنده بماند. این اقدام نه‌تنها موجب تقویت روحیه جمعی می‌شود، بلکه حس همبستگی را در میان اقشار مختلف جامعه افزایش می‌دهد.

علاوه بر تأثیرات داخلی، بنرهای تسلیت می‌توانند توجه جهانیان را به وضعیت فلسطین جلب کنند و صدای مقاومت و حق‌طلبی را به گوش دیگر کشورها برسانند. با انتشار این پیام‌ها، جامعه جهانی متوجه فداکاری‌های شهید یحیی سنوار و سایر شهدای فلسطینی می‌شود و ممکن است این امر به افزایش آگاهی و حمایت از حقوق مردم فلسطین منجر گردد. در نتیجه، یاد شهید سنوار و اقدامات مرتبط با شهادت او می‌تواند الهام‌بخش حرکات اجتماعی و فرهنگی بیشتری در راستای عدالت و آزادی باشد.

شهادت شهید یحیی سنوار، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت شهید یحیی سنوار

تصویر شهید یحیی سنوار و متن تسلیت مرتبط با شهادت شهید یحیی سنوار می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر ، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر تسلیت شهادت اسماعیل هنیه می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی شهادت شهید یحیی سنوار

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی ، قرمز

سایز:                               135 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت شهید یحیی سنوار 
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و قرمز با طرح بنر تسلیت یحیی سنوار
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر شهید یحیی سنوار در طرح شهادت شهید یحیی سنوار

پوستر شهادت شهید یحیی سنوار , طرح بنر شهادت شهید یحیی سنوار , طرح لایه باز پوستر شهادت شهید یحیی سنوار , طرح لایه باز پوستر شهید یحیی سنوار , طرح پوستر شهید یحیی سنوار , بنر شهادت شهید یحیی سنوار , طرح لایه باز شهادت شهید یحیی سنوار , طرح پوستر شهادت شهید یحیی سنوار , پوستر شهید یحیی سنوار , طرح لایه باز بنر شهادت شهید یحیی سنوار ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325