طرح پلاکارد شهادت حضرت رقیه (س)

شناسه مطلب : 447703
ابعاد :100 در 280 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :223 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/05/02
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح پلاکارد شهادت حضرت رقیه (س)

شهادت حضرت رقیه (سلام‌الله‌علیها)، دختر کوچک امام حسین (علیه‌السلام)، یکی از رویداد های تلخ و دردناک تاریخ اسلام است که در ماه محرم رخ داده است.

این مناسبت با بیان مظلومیت و رنج‌ هایی که این کودک معصوم در واقعه کربلا و پس از آن متحمل شد، به عمق تراژدی کربلا می‌ افزاید.

گرامیداشت این روز به ما یاد آوری می‌ کند که چگونه ظلم و بی‌ عدالتی می‌ تواند حتی به معصوم‌ ترین افراد جامعه نیز آسیب برساند و اهمیت ایستادگی در برابر ظلم را به نسل‌ های بعدی منتقل می‌ کند.

چاپ بنر برای مناسبت شهادت حضرت رقیه (س)، نقش مهمی در ایجاد فضای معنوی و یاد آوری این واقعه دارد.

بنر هایی که با تصاویر حضرت رقیه (س)، اشعار و پیام‌ های تسلیت و ذکر مصیبت‌ های او طراحی شده‌ اند، می‌ توانند در مکان‌ های عمومی، مساجد، حسینیه‌ ها و حتی خیابان‌ ها نصب شوند.

این بنر ها با جلب توجه رهگذران و شرکت‌ کنندگان در مراسم‌ های عزاداری، به انتقال پیام‌ های معنوی و ارزش‌ های نهضت عاشورا کمک می‌ کنند و به تعمیق فهم عمومی از عمق مظلومیت اهل بیت (علیهم‌السلام) و اهمیت پیام‌ های عاشورا می‌ پردازند.

علاوه بر ایجاد فضایی مناسب برای عزاداری و تأمل، بنر های چاپی می‌ توانند به عنوان ابزاری برای اطلاع‌ رسانی و ترویج مراسم‌ های مرتبط با شهادت حضرت رقیه (س) مورد استفاده قرار گیرند.

اطلاع‌ رسانی درباره زمان و مکان برگزاری مراسم‌ های عزاداری، سخنرانی‌ ها و مداحی‌ ها، از طریق بنر ها به‌ طور مؤثر صورت می‌ گیرد و مردم را به شرکت در این برنامه‌ ها تشویق می‌ کند.

این اقدام نه تنها به تقویت روحیه معنوی و همبستگی در جامعه کمک می‌ کند، بلکه به گسترش فرهنگ عزاداری و انتقال پیام‌ های عاشورا به نسل‌ های آینده نیز یاری می‌ رساند.

طرح بنر شهادت حضرت رقیه، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت حضرت رقیه

طرح بنر شهادت حضرت رقیه شامل:

تایپوگرافی یا رقیه، تذهیب ، نقوش مذهبی ، و متن تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه(س) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر، می توانید علاوه بر چاپ بنر مناسبتی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت یا همدردی با امت اسلامی استفاده نمایید.

ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت حضرت رقیه (س) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر لایه باز شهادت حضرت رقیه

ابعاد:                                100 در 280 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                                223 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز شهادت حضرت رقیه
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و طرح بنر تسلیت شهادت حضرت رقیه (س)
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی یا رقیه
  • استفاده از متن تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه (س)
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش مذهبی

 


تایپوگرافی یا رقیه , 5صفر , بنر شهادت حضرت رقیه , طرح لایه باز شهادت حضرت رقیه , شمع , رقیه(س) , بنر لایه باز شهادت حضرت رقیه , شهادت حضرت رقیه , حضرت رقیه , بنر لایه باز شهادت حضرت رقیه , بنر شهادت حضرت رقیه لایه باز , طرح بنر شهادت حضرت رقیه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325