طرح پلاکارد آغاز امامت حضرت مهدی با تایپوگرافی یا مهدی

شناسه مطلب : 449922
ابعاد :200در 90سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :42 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/06/15
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح پلاکارد آغاز امامت حضرت مهدی با تایپوگرافی یا مهدی

سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) یکی از مناسبت‌های مهم در تقویم شیعه است که به‌طور ویژه‌ای به عنوان یک فرصت برای گرامیداشت و تجلیل از مقام و جایگاه حضرت مهدی (عج) برگزار می‌شود.

این روز، که به عنوان نقطه عطفی در تاریخ امامت شیعه شناخته می‌شود، به‌ویژه برای پیروان اهل بیت (ع) از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مراسم‌ها و برنامه‌های مختلفی در این روز برگزار می‌شود تا یاد و خاطره حضرت مهدی (عج) و ویژگی‌های بارز ایشان در هدایت و رهبری امت اسلامی گرامی داشته شود.

چاپ بنرها برای این مناسبت به‌عنوان یک ابزار مؤثر در تبلیغات و اطلاع‌رسانی، نقشی حیاتی ایفا می‌کند.

بنرهای طراحی شده برای سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) معمولاً شامل پیام‌های تبریک، آیات قرآنی هستند که به‌طور خاص برای این مناسبت طراحی می‌شوند.

این بنرها می‌توانند در مساجد، خیابان‌ها، و مکان‌های عمومی نصب شوند و به‌طور مؤثر به ترویج فرهنگ و آموزه‌های اسلامی پرداخته و به یادآوری این مناسبت مهم کمک کنند.

استفاده از بنرها در این روز، به تقویت روحیه معنوی و افزایش آگاهی عمومی در مورد اهمیت امامت و ویژگی‌های حضرت مهدی (عج) کمک می‌کند.

طراحی‌های مناسب و پیام‌های دقیق در این بنرها می‌توانند تأثیر عمیقی بر مخاطبان بگذارند و باعث شوند تا مردم با فلسفه و رسالت امامت آشنا شوند و به این مناسبت با احترام و ارادت بیشتری پرداخته شود.

به‌طور کلی، چاپ بنرها با ارائه پیامی مؤثر و طراحی‌های ویژه، به برجسته‌سازی سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) و ایجاد ارتباط معنوی با این مناسبت کمک می‌کند.

طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر لایه باز آغاز امامت امام زمان (عج)

طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی شامل:

تایپوگرافی یا مهدی و نقوش مذهبی و متن تبریک آغاز امامت امام زمان می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر آغاز امامت حضرت مهدی

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               42 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی (عج)
  • هم نشینی مناسب زمینه سبز با طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش اسلیمی و تذهیب
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی

بنر آغاز ولایت امام زمان , تذهیب , تایپوگرافی یا مهدی , بنر آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی , طرح بنر آغاز ولایت صاحب الزمان , آغاز امامت امام مهدی , طرح بنر مراسم مولودی خوانی آغاز امامت حضرت مهدی , بنر آغاز امامت و ولایت امام زمان , بنر آغاز امامت امام زمان , خوشنویسی یا مهدی , بنر آغاز ولایت حضرت مهدی , بنر ولادت امام زمان , آغاز ولایت حضرت مهدی , بنر ولادت حضرت مهدی , طرح گل , نهم ربیع الاول , طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی , آغاز امامت حضرت مهدی , امامت , امام زمان , بنر آغاز امامت امام مهدی , بنر آغاز امامت حضرت مهدی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325