طرح موکب ایستگاه صلواتی نیمه شعبان

شناسه مطلب : 440959
ابعاد :90 در 450 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :154 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح بنر ولادت امام مهدی و نیمه شعبان

نیمه شعبان، به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای مذهبی در تاریخ اسلام، روزی است که طرفداران دین اسلام به یاد آن آمده و با آرمان‌ها و امیدهایشان برای ظهور حضرت مهدی (عج) پر شور و شادی می‌شوند. ولادت امام زمان (عج)، که بر پایه اعتقادات شیعیان، آخرین امام و مهدی موعود است، رویدادی است که با نور و برکتش، امید به آینده را در دل هر مؤمن زنده می‌کند.

به منظور گرامیداشت این روز مهم، بسیاری از مسلمانان به روش‌های مختلفی اقدام می‌کنند، از جمله برگزاری مراسم دینی، خیریه‌ای و اعمال مستحبی مانند صدقه دادن و پختن طعام برای محتاجان. اما یکی از روش‌های موثرتر برای افشای اهمیت این روز و یادآوری مقام حضرت مهدی (عج)، چاپ بنرها و پوسترهای تبلیغاتی است.

چاپ بنرها و پوسترهای مخصوص این روز، نه تنها برای اطلاع‌رسانی به مردم درباره تاریخچه و اهمیت نیمه شعبان موثر است، بلکه می‌تواند این روز را به یادآوری ارزش‌ها و امیدهای انتظار مهدوی تبدیل کند. این بنرها و پوسترها، با استفاده از تصاویر زیبا و پیام‌های الهام‌بخش، انرژی مثبتی را در جامعه منتقل می‌کنند و می‌توانند به افزایش انگیزه و ایجاد احساس انتظار و شور و شوق برای ظهور مهدی (عج) کمک کنند. در نتیجه، چاپ بنرها و پوسترهای مرتبط با نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج)، ابزاری مهم برای فرهنگ‌سازی و ایجاد همبستگی و انسجام در جوامع اسلامی است.

طرح بنر نیمه شعبان ، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر لایه باز ولادت امام زمان (عج)

طرح بنر ولادت امام مهدی (عج) شامل: تذهیب ، طرح شکوفه می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنرولادت حضرت مهدی (عج)

ابعاد:                                90 در 450 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

سایز:                               154 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج)
  • هم نشینی مناسب زمینه سفید و آبی با طرح بنر ولادت حضرت مهدی
  • استفاده از عکس با کیفیت مرتبط مناسب با طرح موکب ولادت حضرت مهدی
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر ولادت حضرت مهدی

بنر میلاد امام مهدی , طرح موکب نیمه شعبان , بنر نیمه شعبان , موکب , بنر ولادت امام زمان , امام زمان , موکب نیمه شعبان , بنر لایه باز نیمه شعبان , موکب ایستگاه صلواتی , طرح لایه باز بنر نیمه شعبان , نیمه شعبان , طرح بنر نیمه شعبان , بنر ولادت حضرت مهدی , طرح بنر ولادت امام زمان , طرح لایه باز بنر ولادت امام مهدی , طرح بنر میلاد امام مهدی , طرح بنر ولادت امام مهدی , طرح لایه باز بنر میلاد امام مهدی , تذهیب , طرح لایه باز بنر ولادت امام زمان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325