طرح لوح تقدیر روز کارگر

شناسه مطلب : 443407
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :48 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/03
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لوح تقدیر

لوح تقدیر روز کارگر یکی از رویدادهای مهم و جشن‌های تقدیر از کارکنان است که هر ساله در یک روز خاص، به عنوان اعتراف به تلاش‌ها و کارهای کارگران و کارمندان برگزار می‌شود. این رویداد برای تشویق و افزایش انگیزه کارکنان به کار خود، تقدیر از زحمات آن‌ها و به اشتراک گذاری احساس ارزشمندی که در سازمان ایجاد می‌کنند، بسیار اهمیت دارد.

طرح لایه باز لوح تقدیر روز کارگر، یک ابزار قدرتمند در زمینه تبلیغات و ارتباطات داخلی سازمانی است. از آنجایی که این لوح تقدیر معمولاً با طراحی‌های زیبا و خاصی همراه است، می‌تواند به عنوان یک ابزار برجسته برای تبلیغات داخلی در سازمان مورد استفاده قرار گیرد. این لوح با ویژگی لایه باز، به کارفرمایان و تیم‌های بازاریابی این امکان را می‌دهد که آن را برای انعکاس هویت و ارزش‌های شرکت خود سفارشی کنند.

از طریق افزودن لوگو، شعار یا پیام‌های خاص به لوح تقدیر، می‌توان در تبلیغات داخلی برای بهبود ارتباطات داخلی، افزایش انگیزه کارکنان، و تقویت هویت سازمانی استفاده کرد. همچنین، این لوح‌ها می‌توانند به عنوان جوایز ویژه در رویدادها و جشن‌های داخلی مورد استفاده قرار گیرند، که باعث افزایش مشارکت و ارتباط اعضا با یکدیگر می‌شود.

با توجه به اینکه لوح تقدیر روز کارگر نمادی از ارزش‌ها و تلاش‌های جمعی در یک سازمان است، استفاده از طرح لایه باز آن در تبلیغات و ارتباطات داخلی می‌تواند به نحو قابل توجهی به تقویت ارتباطات داخلی و افزایش انگیزه و اعتبار کارکنان کمک کند.

طرح  لوح تقدیر ، توسط تیم ایران طرح جهت استفاده اداره ها و سازمانها جهت تقدیر و تشکر از کارمندان طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز تقدیر نامه

طرح لوح تقدیر شامل: کادر مذهبی، تذهیب، حاشیه تذهیب، گل، جلوه نور و متن تقدیر و تشکر می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ لوح تقدیر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی نیز استفاده نمایید.

 

لوح تقدیر ، طرح لایه باز لوح تقدیر ، لوح سپاس ، طرح لایه باز لوح سپاس ، تذهیب ، اسلیمی ، نقوش اسلیمی ، نقوش مذهبی ، حاشیه تذهیب 

مشخصات فنی طرح  لوح تقدیر

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سفید ، آبی

سایز:                                48 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لوح سپاس
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و آبی در طرح تقدیرنامه
  • استفاده از تذهیب و نقوش مذهبی در طراحی لوح
  • طراحی ساده و کاربردی تقدیر نامه

طرح لوح تقدیر psd , لوح تقدیر ایرانی , لوح تقدیر روز کارگر , لوح تقدیر لایه باز , متن لوح سپاس , لوح سپاس , طرح لوح سپاس لایه باز , لوح سپاس , طرح لوح تقدیر , طرح لایه باز لوح سپاس , روز کارگر , لوح تقدیر لایه باز , طرح psd لوح تقدیر , طرح لوح تقدیر روز کارگر , تقدیر نامه , تقدیرنامه لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325