طرح لوح تقدیر روز معلم

شناسه مطلب : 443646
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :39 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح لوح تقدیر

لایه‌های باز لوح تقدیر، ابزاری قدرتمند در طراحی و تبلیغات هستند که با استفاده از طراحی شخصی‌سازی‌شده و جذاب، به ارتقای تجربه‌ی کاربری و تأثیرگذاری در مخاطبان کمک می‌کنند. در روز معلم، یکی از رویدادهای مهم و جشنی در جوامع است که با لایه‌های باز لوح تقدیر، می‌توان به طراحی‌هایی منحصربه‌فرد و جذاب برای این روز افزود.

استفاده از لایه‌های باز در لوح تقدیر روز معلم، امکان ارائه‌ی دستاوردها و تلاش‌های معلمان را با تمام وجود به تصویر می‌کشد. این لایه‌ها به طراحان اجازه می‌دهند تا از تصاویر، متون، و حتی اجزای چندرسانه‌ای مانند ویدئو و صدا استفاده کنند تا پیام‌های قدردانی و تقدیر را به بهترین شکل ممکن منتقل کنند.

علاوه بر این، لایه‌های باز لوح تقدیر روز معلم، فرصتی عالی برای ایجاد ارتباط شخصی با مخاطبان هستند. با اضافه کردن عناصری مانند نام معلم، تصاویر از فعالیت‌های کلاسی، و حتی نظرات و افکار دانش‌آموزان، تبلیغات می‌توانند به شخصیت‌پذیری و ارتباط احساسی بیشتری بین مخاطبان و برند خدمت کنند.

در نتیجه، لایه‌های باز لوح تقدیر روز معلم، یک ابزار کارآمد برای تبلیغات است که به طراحان امکان می‌دهد تا با استفاده از تصاویر و متون شخصی‌سازی‌شده، پیام‌های خود را با قدرت و تأثیر بیشتری منتقل کنند و ارتباط بیشتری با مخاطبان برقرار کنند.

طرح  لوح تقدیر ، توسط تیم ایران طرح جهت استفاده اداره ها و سازمانها جهت تقدیر و تشکر از کارمندان طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز تقدیر نامه

طرح لوح تقدیر شامل: کادر مذهبی، تذهیب، حاشیه تذهیب، گل، جلوه نور و متن تقدیر و تشکر می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ لوح تقدیر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی نیز استفاده نمایید.

 

لوح تقدیر ، طرح لایه باز لوح تقدیر ، لوح سپاس ، طرح لایه باز لوح سپاس ، تذهیب ، اسلیمی ، نقوش اسلیمی ، نقوش مذهبی ، حاشیه تذهیب 

مشخصات فنی طرح  لوح تقدیر

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سبز

سایز:                                39 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لوح سپاس
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز در طرح تقدیرنامه
  • استفاده از تذهیب و نقوش مذهبی در طراحی لوح
  • طراحی ساده و کاربردی تقدیر نامه

لوح سپاس , لوح تقدیر لایه باز , لوح تقدیر روز معلم , طرح لوح تقدیر روز معلم , لوح سپاس , طرح لوح تقدیر psd , لوح تقدیر ایرانی , طرح لوح تقدیر , طرح psd لوح تقدیر , لوح تقدیر لایه باز , طرح لایه باز لوح سپاس , طرح لوح سپاس لایه باز , تقدیرنامه لایه باز , تقدیر نامه , روز معلم , متن لوح سپاس ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325