طرح لوح تقدیر روز معلم

شناسه مطلب : 443449
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :44 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/04
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح لوح تقدیر

لوح تقدیر روز معلم یکی از طرح‌های محبوب و متداول در جشنواره‌ها و مراسم روز معلم است. این لوح تقدیر، یک نماد قدردانی از زحمات و تلاش‌های معلمان به عنوان نهادی حیاتی در جامعه است. طرح لایه باز این لوح تقدیر نیز به عنوان یک گزینه خلاقانه برای آن شناخته می‌شود.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد طرح لایه باز این است که اجزای مختلف آن، مانند متن، تصویر، و طرح‌های زیبا، به راحتی قابل تغییر و تنظیم هستند. این به معنای آن است که شما می‌توانید متن، نام معلم، تصاویر، و حتی طرح کلی لوح تقدیر را به سلیقه و موضوع مربوطه تغییر دهید.

در تبلیغات، استفاده از طرح لایه باز لوح تقدیر روز معلم می‌تواند به شما کمک کند تا تبلیغاتی جذاب و شخصی‌سازی شده برای مدارس، مراکز آموزشی، یا حتی فروشگاه‌های مرتبط با این رویداد ارائه دهید. با قرار دادن نام معلمان یا تصاویر آن‌ها در این لوح‌ها، احساس قدردانی و ارتباط شخصی بین مخاطب و موضوع تبلیغات ایجاد می‌شود.

علاوه بر این، قابلیت لایه باز این طرح‌ها به معنای امکان استفاده چند باره است. به عنوان مثال، یک طراح می‌تواند یک قالب لایه باز برای لوح تقدیر طراحی کند و سپس آن را برای چندین مدرسه یا مرکز آموزشی مختلف تنظیم کند، به این ترتیب هزینه و زمان طراحی کاهش می‌یابد.

به طور خلاصه، طرح لایه باز لوح تقدیر روز معلم یک راه خلاقانه و کارآمد برای نشان دادن ارزش و اهمیت معلمان است. در تبلیغات نیز، این طرح‌ها می‌توانند ارتباط بین مخاطب و موضوع را تقویت کرده و تبلیغاتی جذاب و شخصی‌سازی شده را فراهم کنند.

طرح  لوح تقدیر ، توسط تیم ایران طرح جهت استفاده اداره ها و سازمانها جهت تقدیر و تشکر از کارمندان طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز تقدیر نامه

طرح لوح تقدیر شامل: کادر مذهبی، تذهیب، حاشیه تذهیب، گل، جلوه نور و متن تقدیر و تشکر می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ لوح تقدیر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی نیز استفاده نمایید.

 

لوح تقدیر ، طرح لایه باز لوح تقدیر ، لوح سپاس ، طرح لایه باز لوح سپاس ، تذهیب ، اسلیمی ، نقوش اسلیمی ، نقوش مذهبی ، حاشیه تذهیب 

مشخصات فنی طرح  لوح تقدیر

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                                44 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لوح سپاس
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم در طرح تقدیرنامه
  • استفاده از تذهیب و نقوش مذهبی در طراحی لوح
  • طراحی ساده و کاربردی تقدیر نامه

لوح تقدیر ایرانی , لوح تقدیر لایه باز , متن لوح سپاس , روز معلم , طرح لوح تقدیر روز معلم , طرح لوح سپاس لایه باز , تقدیر نامه , لوح تقدیر لایه باز , لوح سپاس , لوح سپاس , طرح لوح تقدیر , طرح لایه باز لوح سپاس , تایپوگرافی معلم نوری از انوار عشق است , لوح تقدیر روز معلم , طرح لوح تقدیر psd , تقدیرنامه لایه باز , طرح psd لوح تقدیر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325