طرح لوح تقدیر روز معلم

شناسه مطلب : 443234
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :46 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح لوح تقدیر

لوح تقدیر روز معلم یکی از ابزارهای بسیار مهم و موثر در تقدیر از معلمان و ارتقای محیط آموزشی است. این لوح همچنین می‌تواند در تبلیغات و ترویج خدمات و محصولات مرتبط با آموزش و مدرسه نقش موثری ایفا کند.

  1. تقدیر و قدردانی از معلمان: لوح تقدیر روز معلم، به عنوان یک نماد ارزشمند از قدردانی و تقدیر از زحمات و تلاش‌های معلمان، در جشنواره‌ها، مراسم و رویدادهای مختلف مدارس اهدا می‌شود. این اقدام نه‌تنها باعث افزایش انگیزه و اعتماد به نفس معلمان می‌شود بلکه شناخت بیشتری نسبت به مدرسه و سازمان‌های مرتبط را به دنبال دارد.

  2. معرفی مدرسه و خدمات آموزشی: لوح تقدیر روز معلم می‌تواند به عنوان یک فرصت برای معرفی مدرسه و خدمات آموزشی آن به جامعه محلی و والدین دانش‌آموزان استفاده شود. این لوح می‌تواند شامل اطلاعات مختصری درباره مدرسه، برنامه‌های آموزشی، فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی و مزایای تحصیل در این مدرسه باشد.

  3. تبلیغات و ترویج خدمات آموزشی: از طریق چاپ لوح تقدیر، می‌توان به نحوه ارتباط با مدرسه، شیوه ثبت‌نام، برنامه‌های آموزشی و فرهنگی، خدمات پس از ظهر و امکانات دیگر مدرسه اشاره کرد. این اطلاعات می‌تواند والدین و دانش‌آموزان را به انتخاب مدرسه مورد نظر ترغیب کند.

  4. تحریک علاقه و حضور در جوامع محلی: لوح تقدیر روز معلم می‌تواند به عنوان یک ابزار تحریک علاقه به آموزش و تحصیل در جوامع محلی عمل کند. این اقدام می‌تواند به ترویج فرهنگ آموزش و اهمیت آن در جوامع محلی کمک کند و حضور مدرسه در جامعه را تقویت کند.

به طور کلی، لوح تقدیر روز معلم نه‌تنها یک ابزار برای تقدیر از معلمان است بلکه می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر برای معرفی مدرسه و خدمات آموزشی آن به جامعه محلی نیز استفاده شود.

طرح  لوح تقدیر ، توسط تیم ایران طرح جهت استفاده اداره ها و سازمانها جهت تقدیر و تشکر از کارمندان طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز تقدیر نامه

طرح لوح تقدیر شامل: کادر مذهبی، تذهیب، حاشیه تذهیب، گل، جلوه نور و متن تقدیر و تشکر می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ لوح تقدیر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی نیز استفاده نمایید.

 

لوح تقدیر ، طرح لایه باز لوح تقدیر ، لوح سپاس ، طرح لایه باز لوح سپاس ، تذهیب ، اسلیمی ، نقوش اسلیمی ، نقوش مذهبی ، حاشیه تذهیب 

مشخصات فنی طرح  لوح تقدیر

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                                46 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لوح سپاس
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم در طرح تقدیرنامه
  • استفاده از تذهیب و نقوش مذهبی در طراحی لوح
  • طراحی ساده و کاربردی تقدیر نامه

طرح لایه باز لوح سپاس , لوح تقدیر ایرانی , روز معلم , تقدیرنامه لایه باز , طرح لوح تقدیر , تایپوگرافی معلم نوری از انوار عشق است , لوح تقدیر لایه باز , طرح لوح تقدیر psd , لوح سپاس , لوح سپاس , متن لوح سپاس , طرح لوح تقدیر روز معلم , طرح psd لوح تقدیر , لوح تقدیر لایه باز , تقدیر نامه , طرح لوح سپاس لایه باز , لوح تقدیر روز معلم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325