طرح لایه باز کیسه برنج

شناسه مطلب : 423339
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :2 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کیسه برنج

طراحی لایه باز کیسه برنج یکی از مهمترین عواملی است که برای توسعه تجارت برنج، به کار می‌رود. با طراحی جذاب و دلنشین کیسه برنج می‌توان افراد را به خرید برنج از شما ترغیب کرد. در ادامه، به توضیح کاربرد و تاثیر طرح لایه باز کیسه برنج در تبلیغات پرداخته‌ایم.

اولین تاثیری که طرح لایه باز کیسه برنج بر تبلیغات دارد، جذب مشتریان است. با طراحی جذاب و متفاوت کیسه برنج، مشتریان به شما جذب می‌شوند و احتمال خرید برنج از شما افزایش می‌یابد. این کار می‌تواند باعث افزایش فروش و سود شما شود.

دومین تاثیر طرح لایه باز کیسه برنج بر تبلیغات، تبلیغات ارزان هزینه است. طراحی کیسه برنج با هزینه کمتری نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی می‌تواند به شما کمک کند تا با هزینه کمتری بیشترین اثر را در تبلیغات خود به دست آورید.

سومین تاثیر طرح لایه باز کیسه برنج بر تبلیغات، ارتقاء برند شما است. با طراحی زیبا و جذاب کیسه برنج، شما می‌توانید برند خود را بهبود بخشید و شناخت بیشتری برای آن بدست آورید. این کار می‌تواند باعث افزایش محبوبیت و قدرت رقابتی شما در بازار شود.

چهارمین تاثیر طرح لایه باز کیسه برنج بر تبلیغات، جذب مشتریان جدید است. با طراحی جذاب و متفاوت کیسه برنج، مشتریان جدید به شما جذب می‌شوند و احتمال خرید افزایش میابد.

طرح کیسه برنج، جهت استفاده شغل برنج فروشی توسط طراحان ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر طرح کیسه برنج

طرح کیسه برنج شامل: عکس با کیفیت کیسه برنج ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح کیسه برنج

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، مشکی

سایز:                               2 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


کیسه برنج , طرح چاپ کیسه برنج , چاپ کیسه برنج , طرح کیسه برنج , طرح لایه باز کیسه برنج ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325