طرح لایه باز کتیبه ولادت امام زمان و نیمه شعبان

شناسه مطلب : 440587
ابعاد :70 در 1500 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :78 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح لایه باز کتیبه نیمه شعبان

ولادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان دو مناسبت مهم در تاریخ اسلامی هستند که هر ساله توسط مسلمانان گرامیداشت می‌شوند. این مناسبت‌ها با آغاز یک دوره امیدواری و امتلای نورانی، به امید ظهور فرزند پروردگار، امام مهدی (عج)، پرداخته می‌شود. چاپ بنرهای مرتبط با این مناسبت‌ها می‌تواند تأثیرات بسیاری در جامعه داشته باشد.

اولین تأثیری که چاپ بنر برای این روزها دارد، افزایش آگاهی عمومی است. بنرهای چاپی با شعارها و تصاویری از امام زمان (عج) و همچنین نیمه شعبان، می‌توانند به آگاهی مردم از این مناسبت‌های مهم کمک کنند و آن‌ها را به شرکت در مراسمات و برنامه‌های مذهبی دعوت کنند.

دومین تأثیر این بنرها، ایجاد انرژی و امید در جامعه است. پیام‌هایی که در بنرها نقش می‌بازند، می‌توانند به جامعه پیام‌های امیدوارکننده و الهام‌بخشی ارائه دهند و آن‌ها را به انجام اعمال نیک و ارتقای اخلاقی و معنوی تشویق کنند.

سومین تأثیر این بنرها، تقویت ارتباط اجتماعی و فرهنگی است. بنرهای مرتبط با ولادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان می‌توانند به جوامع اسلامی و مسلمانان کمک کنند تا به یکدیگر نزدیک‌تر شوند و ارتباطات اجتماعی و فرهنگی را تقویت کنند، که این امر باعث توسعه و تقویت همبستگی و انسجام اجتماعی می‌شود.

کتیبه ولادت امام زمان ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح کتیبه نیمه شعبان

طرح بنر ولادت امام مهدی (عج) شامل: تایپوگرافی به شعق تو یا امام زمان ، تذهیب نقوش اسلیمی و نقوش مذهبی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر نیمه شعبانمی توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح کتیبه ولادت امام زمان

ابعاد:                                70 در 1500 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               78 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کتیبه نیمه شعبان
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی  با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی کتیبه با استفاده از تایپوگرافی به عشق تو امام زمان در طرح کتیبه نیمه شعبان
  • طراحی کاربردی کتیبه لایه باز نیمه شعبان

کتیبه نیمه شعبان , طرح لایه باز کتیبه نیمه شعبان , طرح کتیبه , طرح کتیبه نیمه شعبان , کتیبه ولادت حضرت مهدی , طرح کتیبه ولادت امام زمان , کتیبه , کتیبه ولادت امام زمان , طرح لایه باز کتیبه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325